پلمب ۲۰ سوئیت غیرمجاز در مهاباد

مهاباد-بالویز-رییس اداره میراث‌فرهنگی مهاباد گفت:در راستای مقابله با فعالیت سوئیت‌های غیرمجاز در مهاباد تاکنون ۲۰ مورد پلمب شده‌اند. به‌گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“ عبیدالله سرخابی“با اعلام این مطلب اظهار کرد: در طول یک سال گذشته با همکاری نیروی انتظامی شهرستان اقدامات جدی برای مقابله با فعالیت‌ سوئیت‌های غیرمجاز در سطح شهرستان آغاز شده که در […]

مهاباد-بالویز-رییس اداره میراث‌فرهنگی مهاباد گفت:در راستای مقابله با فعالیت سوئیت‌های غیرمجاز در مهاباد تاکنون ۲۰ مورد پلمب شده‌اند.

به‌گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز عبیدالله سرخابی“با اعلام این مطلب اظهار کرد: در طول یک سال گذشته با همکاری نیروی انتظامی شهرستان اقدامات جدی برای مقابله با فعالیت‌ سوئیت‌های غیرمجاز در سطح شهرستان آغاز شده که در آخرین مورد یک سوئیت غیرمجاز در چند روز پیش پلمب شد.

او افزود:صاحبان این سوئیت‌های بدون داشتن هیچگونه مجوزی اقدام به پذیرش مسافر می‌کنند که از نظر قانونی این کار آنها خلاف بوده و باید با آنها برخورد شود.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد عنوان کرد: ز طرفی با شیوع کرونا، از آنجایی که امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این سوئیت‌ها وجود ندارد ستاد ملی کرونا به صراحت پذیرش مسافر در سوئیت‌ها غیرمجاز را ممنوع اعلام کرده است.

او خاطرنشان کرد: از مسافران درخواست می‌شود در صورت سفر کردن حتما در هتل‌های و اقامتگاه‌های مجاز اقامت کنند تا از این طریق دست برخی افراد از انجام کارهای غیرقانونی کوتاه شود.

گفتنی است در مهاباد پنج هتل، سه مهمانپذیر، یک هتل آپارتمان و سه اقامتگاه بوم‌گردی در مجموع با ۴۱۷ تخت فعال وجود دارد.

شهرستان مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۷/۱۱-۸:۳۰/ج