انجام بیش از هزار ماموریت فوریت های پزشکی طی ۵ ماه در تکاب

مهاباد-بالویز-مسئول مرکز فوریت های پزشکی تکاب،گفت:در ۵ ماهه سال جاری بیش از هزار ماموریت فوریت های پزشکی طی ۵ ماه در تکاب انجام شد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز “امیدی” مسئول مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ شهرستان تکاب آمار عملکرد این واحد در ۵ ماه  ابتدای سال را اعلام کرد. “امیدی “کل ماموریتهای انجام شده […]

مهاباد-بالویز-مسئول مرکز فوریت های پزشکی تکاب،گفت:در ۵ ماهه سال جاری بیش از هزار ماموریت فوریت های پزشکی طی ۵ ماه در تکاب انجام شد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویزامیدی” مسئول مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ شهرستان تکاب آمار عملکرد این واحد در ۵ ماه  ابتدای سال را اعلام کرد.

“امیدی “کل ماموریتهای انجام شده را ۱۰۹۶ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ماموریت ، تعداد ۱۹۳  مورد تصادف ، تعداد ۹۰۳ مورد از ماموریتها غیر تصادفی بوده که از این موارد تعداد ۱۴۹ مورد بیمار مشکوک به کرونا بوده است و همچنین تعداد ۴۵۰۰ مورد مشاوره تلفنی انجام گرفته است .

مسئول فوریت های پزشکی  ادامه داد: از تعداد کل ماموریتها  تعداد  ۶۵۶ مورد به بیمارستان انتقال و تعداد ۴۹۰ مورد  سرپایی درمان شدند  ، ۴۹ مورد ماموریت کاذب و عدم همکاری بوده و تعداد ۳۸ نفر نیز قبل از رسیدن آمبولانس ۱۱۵ در محل حادثه فوت کرده بودند . و این امار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ در صد افزایش داشته است .

وی ادامه داد کل تماس ها با مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ تکاب در این مدت نزدیک به بیست و یک هزار  تماس بوده است .

وی در پایان افزود مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ تکاب هم اکنون با یک پایگاه شهری و ۳ پایگاه جاده ای و ۳۵  نفر پرسنل در خدمت مردم عزی می باشد

شهرستان تکاب در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است .

مهاباد-خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۷/۰۹-۱۳:۴۵/چ