جذب ۱۰ پزشک متخصص در حوزه درمان مهاباد

مهاباد-بالویز-مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت:در راستای رفع کمبود پزشکان متخصص و فوق تخصص تعداد ۱۰ پزشک جذب سیستم درمانی مهاباد شدند. به گزارش سرویس اجتماعی سلامت،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” امیر بهزاد” اظهار داشت: تعداد ۱۰ پزشک در رشته های مختلف تخصصی در راستای رفع کمبود پزشکان متخصص و فوق تخصص و با هدف […]

مهاباد-بالویز-مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت:در راستای رفع کمبود پزشکان متخصص و فوق تخصص تعداد ۱۰ پزشک جذب سیستم درمانی مهاباد شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی سلامت،پایگاه خبری تحلیلی بالویزامیر بهزاد” اظهار داشت: تعداد ۱۰ پزشک در رشته های مختلف تخصصی در راستای رفع کمبود پزشکان متخصص و فوق تخصص و با هدف دسترسی  عادلانه مردم به خدمات سلامت جذب سیستم درمانی شهرستان مهاباد شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد افزود: در شهریور ماه سالجاری تعداد ۱۰ متخصص در رشته های مختلف از جمله زنان ، داخلی ، چشم ، بیهوشی ، پاتولوژی ، کودکان ،نورولوژی و قلب و عروق جذب بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد شده اند

وی بیان کرد:  تعداد متخصصین این بیمارستان را به ۶۴ نفر افزایش داده است. که از این تعداد سهم متخصص زنان و داخلی دو نفر و سایر متخصصین جذب شده هر کدام یک نفر است.

” بهزاد” یاد آور شد: در سال گذشته ۵۴ پزشک متخصص در سیستم درمانی فعالیت داشتند و با پیگیری های انجام گرفته  و بر اساس معیار های شاخص جمعيتي، سطوح ارجاع و مديريت اعزام بيماران به مركز استان تعداد پزشکان متخصص بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به ۶۴ نفر افزایش یافته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در پایان خاطر نشان کرد: این پزشکان در بیمارستان و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان فعالیت دارند.

شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی قراردارد این شهرستان دارای بیمارستان ۲۵۰تخت و خوابی است که در امر خدمات بهداشت و درمان ارائه خدمت می کند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۷/۰۸-۸:۲۰/س