کارگاه آموزشی ضابطین دادگستری درشهرستان سردشت برگزار شد

مهاباد-بالویز-رئیس اداره حفاظت محیط زیست سردشت،گفت:کارگاه آموزشی ضابطین دادگستری در سردشت جهت ادله کافی برای تکمیل پرونده برگزار شد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“خالد بایزیدی” با بیان این خبر اظهار داشت: کارگاه آموزشی ضابطین خاص دادگستری برای یگان حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی توسط دادستان سردشت برگزار شد. رئیس اداره […]

مهاباد-بالویز-رئیس اداره حفاظت محیط زیست سردشت،گفت:کارگاه آموزشی ضابطین دادگستری در سردشت جهت ادله کافی برای تکمیل پرونده برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری بالویز“خالد بایزیدی” با بیان این خبر اظهار داشت: کارگاه آموزشی ضابطین خاص دادگستری برای یگان حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی توسط دادستان سردشت برگزار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سردشت افزود: در این کارگاه آخرین موضوعات و قوانین مربوط به عملکرد قضایی ضابطین خاص، نحوه برخورد با متخلفین، تنظیم صورتجلسه تخلف و تهیه و جمع آوری اسناد و ادله کافی برای تکمیل پرونده به ضابطین آموزش داده شد.

کارگاه آموزشی بمدت ۳ ساعت در سالن اجتماعات اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سردشت برگزار شد.

ضابطین دادگستری مأمورانی هستند که تحت نظارت و تعلیمات مقام قضائی در کشف جرم و حفظ  آثار جرم، جلوگیری از فرار و مخفی شدن متهم و اجرای تصمیمات قضائی به موجب قانون اقدام می نمایند.

شهرستان سردشت یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است .

این شهرستان با دارا بودن جنگل و پوشش گیاهی و همچنین منابع طبیعی یکی از شهرها ی مرزی استان است که دارای مرز خاکی با کشور عراق می باشد .

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۶/۳۱-۱۹:۴۰/د