چند انبار احکتار در شاهیندژ کشف شد

مهاباد-بالویز-رییس اداره صمت شهرستان شاهیندژ اعلام کرد:طی بازرسی های انجام شده توسط بازرسان چند انبار احکتار در این شهرستان کشف شد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز“امان الله نقدی” رییس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان شاهیندژ اعلام کرد: طی بازرسی های انجام شده توسط بازرسان صنعت، معدن وتجارت در شهرستان شاهیندژ چند انبار […]

مهاباد-بالویز-رییس اداره صمت شهرستان شاهیندژ اعلام کرد:طی بازرسی های انجام شده توسط بازرسان چند انبار احکتار در این شهرستان کشف شد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز“امان الله نقدی” رییس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان شاهیندژ اعلام کرد: طی بازرسی های انجام شده توسط بازرسان صنعت، معدن وتجارت در شهرستان شاهیندژ چند انبار احکتار کالا به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال کشف و پس از تکمیل پرونده به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

وی افزود: طی بازرسی های انجام شده توسط بازرسان صنعت، معدن وتجارت در شهرستان شاهیندژ چند انبار احتکار کالا به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال کشف و پس از تکمیل پرونده به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

امان الله نقدی بیان کرد: کالاهای کشف شده شامل انواع لوازم خانگی به ارزش یک میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال، کالاهای قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال، ۱۰۰۰ کیسه سیمان به ارزش ۱۴۸ میلیون ریال و آرد خبازی به ارزش نزدیک به ۷۷ میلیون ریال می باشند.

“نقدی” به عملکرد این اداره در ۵ ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: طی ۵ ماهه نخست سال جاری در راستای پایش و کنترل بازار در سطح تولید و عرضه بخصوص در حوزه کالاهای اساسی و حوزه سلامت ۲ هزار و ۲۸۹ مورد بازرسی انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان شاهیندژ اضافه کرد: طی بازرسی های انجام شده در مدت زمان یاد شده ۱۴۷ فقره پرونده انواع تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد و ۱۲۱ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات ارجاع داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اقدامات به موقع و خوب همکاران صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهیندژ در بحث بازرسی و کنترل بازار بخصوص در ایام عید نوروز، ماه مبارک رمضان و نظارت جدی و دقیق در حوزه کالاهای بهداشتی و سلامت مورد نیاز مردم از جمله ماسک، الکل و مواد ضد عفونی کننده این اداره از سوی فرماندار محترم شهرستان با اهداء لوح تقدیر مورد تشویق قرار گرفت.

“نقدی” در پایان یادآوری کرد: سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان جهت دریافت هرگونه شکایات، گزارشات و نقطه نظرات هم وطنان عزیز می باشد.

شهرستان شاهیندژ در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است .

مهاباد- پایگاه خبری بالویز– ۹۹/۰۶/۳۱-۱۵:۵۸/د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)