نماز جمعه شهرستان مهاباد برگزار می شود

مهاباد-بالویز– پس از مدت ۸ ماه تعطیلی به دلیل شیوع کرونا، فردا جمعه ۲۸شهریور نماز جمعه این شهرستان با امامت ماموستا امامی برگزار می شود. به گزارش سرویس اجتماعی ؛پایگاه خبری تحلیلی بالویز، ستاد برگزاری نماز جمعه مهاباد اعلام کرد: نماز جمعه این شهرستان به امامت “ماموستا عبدالسلام امامی ” در مسجد جامع مهاباد برگزار […]

مهاباد-بالویز– پس از مدت ۸ ماه تعطیلی به دلیل شیوع کرونا، فردا جمعه ۲۸شهریور نماز جمعه این شهرستان با امامت ماموستا امامی برگزار می شود.

به گزارش سرویس اجتماعی ؛پایگاه خبری تحلیلی بالویز، ستاد برگزاری نماز جمعه مهاباد اعلام کرد: نماز جمعه این شهرستان به امامت “ماموستا عبدالسلام امامی ” در مسجد جامع مهاباد برگزار خواهد شد

ستاد برگزاری نماز جمعه مهاباد از کلیه نماز گزاران درخواست کرد:به دلیل پیشگیری  هنگام مراجعه به مسجد موارد بهداشتی را رعایت کنند.

این ستاد طی اطلاعیه خود از نمازگزان خواست: به هنگام حضور در مسجد از ماسک پزشکی  استفاده کنند.

همچنین این ستاد اعلام نمود: قبل از ورود به مسجد در منزل اقدام به وضو گرفتن کرده و حتی المقدور از جا نمازی شخصی استفاده کنند .

ستاد نماز جمعه مهاباد از نمازگزاران در خواست کرد: در هنگام نماز فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

بنا بر اعلام ستاد نماز جمعه استان آذربایجان غربی در کلیه شهرستان استان به غیر از ارومیه و سردشت نماز جمعه اقامه خواهد شد.

شیوع بیماری کرونا موجب شد جهت پیشگیری و جلوگیری از ازدحام و تجمع نمازگزاران در مسجد ، ستاد اقامه نماز با هماهنگی وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا در خصوص تعطیلی نماز جماعت در شهرستان ها اقدام کنند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۲۸-۸:۱۰/ج