کمپینگ گردشگری سهولان مهاباد یکی از ۱۲ طرح سرمایه گذاری به بخش خصوصی

مهاباد-بالویز،سفیر– مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اعلام فراخوان واگذاری ۱۲ طرح سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی خبر داد. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” جلیل جباری” با اعلام این مطلب اظهار کرد: این طرح‌ها به صورت سرمایه‌گذاری برای اتمام طرح و اجاره بلندمدت بدون انتقال مالکیت به بخش خصوصی واگذار می‌شود. او افزود: مجموعه […]

مهاباد-بالویز،سفیر– مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اعلام فراخوان واگذاری ۱۲ طرح سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” جلیل جباری” با اعلام این مطلب اظهار کرد: این طرح‌ها به صورت سرمایه‌گذاری برای اتمام طرح و اجاره بلندمدت بدون انتقال مالکیت به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

او افزود: مجموعه یادمان شمش تبریزی و کاروان‌سرای محور خوی_قطور خوی، حمام محمودآباد شاهین‌دژ، بناهای تاریخی پردیسان ماکو، حمام باروق میاندوآب، حمام آخوند ارومیه، آب‌گرم احمدآباد تکاب، کمپینگ گردشگری بسطام چایپاره، کمپینگ گردشگری اژدهابلاغی اشنویه، کمپینگ گردشگری واوان سردشت، کمپینگ گردشگری سهولان مهاباد و کمپینگ گردشگری قره‌کلیسا چالدران از جمله این طرح‌ها هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌‌غربی عنوان کرد: آخرین مهلت برای ارسال اسناد توانایی مال شامل ارائه اسناد منقول، غیرمنقول و حساب بانکی، درخواست کتبی متقاضی و مشخص کردن نوع و میزان سرمایه‌گذاری مشارکت در این طرح‌ها تا ۳۰ شهریور ماه است.

او عنوان کرد: این واگذاری‌ها به استناد ماده ۲۷ قانون الحاقی و با هدف تامین بخشی از منابع مالی با رعایت شرایط و ضوابط تعیین شده با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی انجام می‌گیرد.

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان غربی در نظر دارد پروژه های زیر را به استناد ماده (۲۷) قانون الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) مطابق دستورالعمل شماره ۵۸۶۲۰۶ مورخ ۵/۴/۹۵ سازمان برنامه و بودجه کشور و اصلاحیه شورای اقتصاد به شماره ۱۳۴۲۵۹۰ مورخ ۲۵/۵/۱۳۹۶ و مصوبه شماره ۱۳۳۲۹/۲/۲۰۱ مورخ ۳/۱۰/۹۶ کارگروه واگذاری استان و با بهره مندی از ظرفیت های تبصره ۱۹ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور در راستای تامین بخشی از منابع مالی، با رعایت شرایط و ضوابط تعیین شده با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری و مشارکت بخش غیردولتی به انجام رساند.از کلیه اشخاص‌ حقیقی و حقوقی صلاحیتدار و علاقمند به مشارکت در سرمایه گذاری طرح ها، دعوت به عمل می آورد تا در صورت تمایل نسبت به مشارکت در اتمام و بهره برداری از طرح ها اقدام گردد.

شایان ذکر است نحوه مشارکت ، بصورت سرمایه گذاری برای اتمام طرح و اجاره بلند مدت بدون انتقال مالکیت خواهد بود جهت اطلاعات بیشتر به اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان واقع در خیابان شهید بهشتی جنب موزه ارومیه و در شهرستانها به واحد های نمایندگی و ادارات میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان و یا به وب سایت اداره کل به آدرس www.urmiachto.ir مراجعه نمایند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۲۷-۸:۲۲/پ