فراخوان نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا

مهاباد-بالویز،سفیر-فراخوان نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا با هدف توسعه پایدار و همچنین رقابت استارتاپی اعلام شد. به گزارش سرویس گردشگری ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز و به  نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا در تاریخ ۱ تا ۵ بهمن برابر با ۲۰ تا ۲۴ ژانویه ۲۰۲۱ […]

مهاباد-بالویز،سفیر-فراخوان نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا با هدف توسعه پایدار و همچنین رقابت استارتاپی اعلام شد.

به گزارش سرویس گردشگری ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز و به  نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا در تاریخ ۱ تا ۵ بهمن برابر با ۲۰ تا ۲۴ ژانویه ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای شرکت در این نمایشگاه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.persiavisit.ir مراجعه کنند.

نمایشگاه فیتور که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های حوزه گردشگری در سراسر دنیا به‌شمار می‌رود، همه ساله میزبان فعالان صنعت گردشگری از تمامی قاره‌های جهان است ، فرصت مناسبی برای عرضه توانمندی ها و ظرفیت های گردشگری کشور به حساب می‌آید.

برگزاری رقابت استارتاپی با هدف توسعه پایدار در حوزه گردشگری

سازمانی جهانی گردشگری با هدف توسعه پایدار در حوزه گردشگری اقدام به برگزاری رقابت استارتاپی می‌کند.

این سازمان برای همین منظور از فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی برای شرکت در این رقابت دعوت می‌کند تا موضوعات خود را تا تاریخ ۳۰ شهریور به آدرس سایت زیر مراجعه کنند.

https://www.unwto.org/sdgs-global_startup_competition?utm&=utm source=Hotelnewsresource&utm medium=referral&utm campaign=hotelnewsresource_publish

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۲۶-۱۶:۲۶/چ

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)