بخشنامه اعمال مجازات به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغ شد

مهاباد-بالویز،سفیر-معاون رئیس جمهور بخشنامه اعمال مجازات به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی به دستگاههای دولتی ابلاغ کرد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز “جمشید انصاری” معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با توجه به مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، بخشنامه اعمال […]

مهاباد-بالویز،سفیر-معاون رئیس جمهور بخشنامه اعمال مجازات به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی به دستگاههای دولتی ابلاغ کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز “جمشید انصاری” معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با توجه به مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، بخشنامه اعمال مجازات به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی را به دستگاههای دولتی ابلاغ کرد.

 بر اساس این بخشنامه، در حوزه اداری، عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ضوابط ابلاغی ستاد مدیریت کرونا از سوی کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی تخلف محسوب می‌شود.

بر اساس این بخشنامه، در حوزه عمومی نیز استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی برای کلیه آحاد جامعه در وسایل حمل و نقل عمومی، مراکز تجمع سربسته، محیط های صنفی و اداری الزامی است.

همچنین ارائه خدمات و تسهیلات اداری، انتظامی، قضایی، رفاهی،بانکی و خدماتی از سوی دستگاه های دولتی و غیر دولتی به افراد و مراجعه کنندگانی که از ماسک استفاده نکرده و یا فاصله اجتماعی را رعایت نمی کنند، ممنوع بوده و متخلفین در زمینه ارائه خدمات بر حسب مورد طبق این مصوبه مجازات خواهند شد.

این ابلاغیه به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی به دستگاه های دولتی ابلاغ شده است .

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۶/۲۶-۱۰:۴۸/چ