بیش از ۳۰۰نفر از ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در اشنویه تایید شد

مهاباد-بالویز،سفیر-فرماندار اشنویه گفت:درخواست ۳۲۸ نفر از ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در اشنویه در مرحله نخست تایید شده است . به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«عبدالسلام مام عزیزی»در جلسه هماهنگی واگذاری طرح اقدام ملی مسکن اشنویه ،با اشاره به‌ نام‌نویسی یک‌هزار و ۱۴۷ نفر برای طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان […]

مهاباد-بالویز،سفیر-فرماندار اشنویه گفت:درخواست ۳۲۸ نفر از ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در اشنویه در مرحله نخست تایید شده است .

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«عبدالسلام مام عزیزی»در جلسه هماهنگی واگذاری طرح اقدام ملی مسکن اشنویه ،با اشاره به‌ نام‌نویسی یک‌هزار و ۱۴۷ نفر برای طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان گفت:درخواست ۳۲۸ نفر از این تعداد در مرحله نخست پالایش و تایید شده است.

«عبدالسلام مام‌عزیزی» اظهار داشت: اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است و تاکنون از این تعداد متقاضی تایید و پالایش شده‌ نیز ۷۶ نفر مبلغ اولیه ۴۰۰ میلیون ریال را واریز کرده‌اند.

وی اضافه کرد: جهت تامین زمین مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن اقدامات و راهکارهایی اندیشیده شده که در مرحله اول زمینی به مساحت یک‌هزار و ۶۶ مترمربع تحویل بنیاد مسکن شده که پاسخگوی ۲۸ متقاضی است.

فرماندار اشنویه افزود: جهت تامین زمین‌های مورد نیاز دیگر متقاضیان نیز نشست‌ها و جلساتی برگزار شده است که در همین ارتباط نیز زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع در حال واگذاری و امور تغییر کاربری است.

وی افزود: افراد تایید شده بعد از دریافت پیامک از سامانه اقدام ملی مسکن تا اطلاع ثانوی وقت دارند تا با مراجعه به بخش «پیگیری» در سایت https://tem.mrud.ir نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

«مام‌عزیزی» در خصوص احداث مسکن محرومان نیز افزود: با تدارک هفت قطعه با کاربری مسکونی جهت احداث ۲۷ واحد، ساخت این مساکن نیز آغاز شده که به افراد متقاضی پس از معرفی از سوی ادارات بهزیستی، کمیته امداد امام‌خمینی  و شهرداری و تایید ادارات مرتبط تحویل داده خواهد شد.

استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، متاهل بودن، سکونت بیش از پنج ساله در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین ملزومات ثبت‌نام در  طرح ملی مسکن به شمار می‌رود.

طرح “اقدام ملی تولید و عرضه مسکن” به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۲۴-۱۶:۴۵/د