استفاده از ماسک توسط شهروندان مهاباد ۳۰ درصد کاهش یافته است.

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در جلسه هم اندیشی اعلام کرد:استفاده از ماسک توسط شهروندان مهاباد ۳۰درصد کاهش یافته است. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز در نشست هم اندیشی ستاد بحران شهرستان مهاباد با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، مدیر شبکه و مسئولین سازمانهای نظامی ، ادارات خدمات رسان […]

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در جلسه هم اندیشی اعلام کرد:استفاده از ماسک توسط شهروندان مهاباد ۳۰درصد کاهش یافته است.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز در نشست هم اندیشی ستاد بحران شهرستان مهاباد با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، مدیر شبکه و مسئولین سازمانهای نظامی ، ادارات خدمات رسان و امداد رسان و نخبگان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری مهاباد برگزار شد.

«امیر بهزاد» بیان داشت: شهرستان مهاباد هم اکنون در وضعیت هشدار قرار دارد و این وضعیت به معنای کنترل بیماری کووید ۱۹ و تمام شدن آن نمی باشد.

وی افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان استفاده از ماسک ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستن مرتب دستها با آب و صابون می تواند سبب کاهش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا ویروس شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان داشت: درصد استفاده از ماسک توسط شهروندان مهابادی نسبت به مدت مشابه ماه قبل کاهش ۳۰ درصدی داشته و این وضعیت نگران کننده می باشد.

وی اظهار داشت: با افرادیکه در اماکن عمومی و محیط ادارات پروتکلهای بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی نگیرند برخورد قانونی می شود.چون حفظ سلامتی شهروندان خط قرمز ماست.

وی اضافه کرد: با روند افزایشی بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹، حجم کار کادر درمان در تمامی گروه ‌ها افزایش‌یافته و درگیری و مواجهه آنان با این بیماری نیز بیشتر می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین همه باید آگاه باشند که این بیماری مهار نمی شود مگر با همت همگانی و همکاری مردم در رعایت اصول بهداشتی و خود مراقبتی که مهم‌ترین آن بهداشت دست، فاصله‌ گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به‌ خصوص در مکان‌های عمومی و محیط‌ های بسته است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۶/۲۳-۸:۲۰/ی