پیام مسئولین شهرستان مهاباد در پی اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص)

مهاباد-بالویز،سفیر-مسئولین شهرستان مهاباد در پیامی ،اهانت اخیر نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز ،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد ، امام جمعه شهرستان مهاباد و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی ،  در پی اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی به ساحت نورانی […]

مهاباد-بالویز،سفیر-مسئولین شهرستان مهاباد در پیامی ،اهانت اخیر نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز ،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد ، امام جمعه شهرستان مهاباد و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی ،  در پی اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلّی‌ الله‌ علیه ‌وآله ‌و‌سلّم پیام محکومیت منتشر کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بار دیگر کینه توزان دین مبین اسلام و کوته بینان  دموکراسی غرب با بازنشر کاریکاتوری موهن به بهانه آزادی بیان به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی توهین کردند. اگر چه دنیای به اصطلاح متمدن اروپایی و آمریکایی درطول سال های اخیر با به راه انداختن فتنه هایی چون داعش و طالبان سعی زیادی کردند تا چهره ای خشونت بار از اسلام را به نمایش بگذارند لیکن دستان در خون آغشته و پلیدشان اینبار به گونه ای دیگر رخ نمایان کرد.باز نشر کاریکاتور موهن علیه پیامبر اعظم  (صلوات الله علیه) نه تنها دل مسلمانان عالم، بلکه دل تمامی متدیّنین و آزادگان جهان را عمیقاً غصه دار کرده است.

در کجای تاریخ عقلانی بشریت توهین به ادیان و پیامبران آنان، مولفه ای برای نشان دادن آزادی بیان قلمداد شده است؟ مسلمانان راستین، هرگزچنین رفتارهایی را فراموش نخواهند کرد.

این اقدام جسارت بار، نشانه انفعال و استیصال استکبار در مقابله با گفتمان اسلام ناب محمدی  است و به منظور انتقام از شکست‌های پیاپی مستکبران در مقابله با آزادی‌خواهان جهان و پیروان مکتب توحید هر ازچند گاهی انجام می‌شود. پاسخ چنین اعمال دور از شان انسانی اتکال به حضرت حق و برداشتن گامهای مستحکم و عملی در راه شریعت نبوی و آگاه سازی و پرده برداشتن از چهره دروغین و مستکبرین جهانی است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز/۹۹/۰۶/۲۲-۸:۱۵/ش

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)