بیش از ۸۰۰اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم و عکس آذربایجان غربی ارسال شد

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۸۴۲ اثر به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره فیلم و عکس استان مورد داوری قرار گرفت. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«حجت الاسلام ناصر خدایاری » در جلسه هماهنگی اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم و عکس  آذربایجان‌غربی افزود: از این تعداد، ۷۵۶ اثر عکس است که از آن […]

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۸۴۲ اثر به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره فیلم و عکس استان مورد داوری قرار گرفت.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«حجت الاسلام ناصر خدایاری » در جلسه هماهنگی اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم و عکس  آذربایجان‌غربی افزود: از این تعداد، ۷۵۶ اثر عکس است که از آن نیز ۴۵۴ اثر تک عکس و ۲۷ مجموعه ۳۱۱ قطعه  از ۶۵ عکاس مرد و ۲۳ عکاس زن ارسال شده است.

وی ادامه داد: عکس های ارسالی از شهرستان های ارومیه ، میاندوآب ، مهاباد، ماکو و خوی بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی اظهارداشت: همچنین ۸۶ فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۵۴ فیلم داستانی، ۲۳ فیلم مستند، پنج فیلم تجربی و سه فیلم انیمیشن بوده و داوری می شود.

وی افزود: فیلم های ارسالی از ۹ فیلم ساز خانم و ۴۶ فیلم ساز مرد و از شهرستان های چالدران، میاندواب، اشنویه ، چایپاره، ماکو، مهاباد و سردشت به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه تاثیری که فیلم و عکس بر مخاطب دارد بسیار زیاد است، افزود: هر اندازه در حوزه فرهنگ سرمایه‌گذاری شود، نتایج ارزشمندی نصیب جامعه کرده و جامعه را به سمت رشد و بالندگی سوق می دهد.

حجت الاسلام خدایاری ادامه داد: برگزاری جشنواره هایی از این نوع، فرصتی برای مطلع شدن از استعدادهای استان و برنامه ریزی برای رشد آنها پدید می آورد.

سیزدهمین جشنواره فیلم و عکس آذربایجان‌غربی قرار بود اسفندماه سال گذشته باحضور هنرمندان و فیلم سازان استان برگزار شود ولی شیوع بیماری کرونا مانع برگزاری این جشنواره شد.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۶/۱۹-۱۰:۵۰/چ