طرح رویداد ملی صنایع روستا دوست اجرا می‌شود

مهاباد-بالویز،سفیر-معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌غربی،گفت:طرح رویداد ملی صنایع روستا دوست توسط حوزه معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور در ۲۵ مهرماه اجرا‌ میگردد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«جعفر پژوهان » اظهار داشت: در این راستا از تمام کارآفرینان، مخترعین، صنعتگران، شرکت‌های دانش بنیان و صاحبان ایده دعوت می‌شود تا در […]

مهاباد-بالویز،سفیر-معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌غربی،گفت:طرح رویداد ملی صنایع روستا دوست توسط حوزه معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور در ۲۵ مهرماه اجرا‌ میگردد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«جعفر پژوهان » اظهار داشت: در این راستا از تمام کارآفرینان، مخترعین، صنعتگران، شرکت‌های دانش بنیان و صاحبان ایده دعوت می‌شود تا در این جشنواره به آدرس www.emdad.ir شرکت کنند.

«جعفر پژوهان» معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: این طرح توسط معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور در ۲۵ مهرماه اجرا‌ میگردد،

وی ادامه داد: طرح‌های مورد نظر باید از ۳ ویژگی ، شامل  نوآوری، به صرفه بودن در مقیاس و بهره مندی از فناوری ساده برخوردار باشند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌غربی افزود: تشویق‌هایی از جمله پرداخت جوایز نقدی به سه طرح اول، اعطای تسهیلات ارزان قیمت، مشارکت در اجرایی کردن طرح‌ها و ایده‌ها ، معرفی محصول نهایی به بازار هدف و دعوت از طرح‌های برگزیده جهت حضور در نمایشگاه بین‌المللی که برای این طرح در نظر گرفته شده است،

وی  تصریح کرد: در حال حاضر ۹۰ هزار خانوار، تحت حمایت کمیته امداد استان بوده و این معاونت در نظر دارد تاپایان سال جاری هشت هزار و ۱۴۱ طرح اشتغال زایی در زمینه‌های مختلف اجرا کند.

پژوهان بیان کرد: میزان اعتباری که برای اجرای این طرح‌ها در نظر گرفته شده است شامل منابع امدادی، تبصره ۱۶ بانکی و اشتغال پایدار روستایی، در مجموع ۲۴۴ میلیارد تومان است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه آموزش، یکی از برنامه‌های اساسی کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان  و اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی است،

لذا بر اساس برنامه های پیش بینی شده ، تا پایان سال جاری برای ۶ هزار نفر از مددجویان استان،دوره ها و کلاس های آموزشی برگزار می شود.

طرح رویداد ملی صنایع روستا دوست توسط حوزه معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور اجرا می‌شود.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۱۷-۱۵:۵۸/د