کاهش ۴۸ درصدی فوت‌شدگان بر اثر غرق‌شدگی درآب های آذربایجان‌غربی

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان‌غربی،گفت: فوت ناشی از غرق‌شدگی در آبهای استان ۴۸ درصدکاهش یافت. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«باقر بهرامی» اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه تعداد فوت شدگان بر اثر غرق‌شدگی در سطح استان ۲۴ مورد ثبت شده است که این تعداد نسبت به مدت […]

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان‌غربی،گفت: فوت ناشی از غرق‌شدگی در آبهای استان ۴۸ درصدکاهش یافت.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«باقر بهرامی» اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه تعداد فوت شدگان بر اثر غرق‌شدگی در سطح استان ۲۴ مورد ثبت شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد کاهش داشته است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان‌غربی در مورد آخرین آمار غرق شدگان در استان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه تعداد فوت شدگان بر اثر غرق‌شدگی در سطح استان ۲۴ مورد ثبت شده است.

وی افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد کاهش یافته است.

«بهرامی» بیان کرد: سال جاری تعداد مأموریت‌های اعزامی به سانحه غرق شدگی۲۶ مورد بوده که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۸ درصد کاهش داشته است.

وی همچنین تصریح کرد: تعداد موارد اعزام به بیمارستان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۰ درصد کاهش یافته است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان‌غربی یاد آور شد: سدهامحل شنا نیستند و همچنین شنا در این مکان‌ها ممنوع اعلام شده است به همین جهت از مردم درخواست می‌شود که از شنا کردن در سدها و مکان‌های پرخطر و ناشناخته پرهیز کنند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۱۶-۱۶:۰۵/ی