کلاهبرداران میلیاردی در مهاباد دستگیر شدند

مهاباد-بالویز،سفیر-جانشین فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،از دستگیری باند سه نفره کلاهبرداران میلیاردی تلفنی ، در این شهرستان خبر داد . به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«سرهنگ سردار علیزاده» اظهار داشت: در رابطه با پیگیری شکایت چندین نفر از مالباختگان مبنی بر کلاهبرداران میلیاردی تلفنی از آنان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی […]

مهاباد-بالویز،سفیر-جانشین فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،از دستگیری باند سه نفره کلاهبرداران میلیاردی تلفنی ، در این شهرستان خبر داد .

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«سرهنگ سردار علیزاده» اظهار داشت: در رابطه با پیگیری شکایت چندین نفر از مالباختگان مبنی بر کلاهبرداران میلیاردی تلفنی از آنان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند کلاهبرداران را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های بعمل آمده یه ۴ فقره کلاهبرداری میلیاردی تلقنی با قرار سوری ، خرید و فروش در سایت های جعلی، اعتراف کردند.

«سرهنگ علیزاده» افزود: ارزش ریالی کلاهبرداری های انجام شده، ۶ میلیارد ریال می باشد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: در این زمینه، ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی از شهروندان خواست: ازآنجا ‌که همکاران پلیس به‌صورت شبانه‌روز در خدمت شهروندان بوده و با رصد و پایش فضای مجازی به دنبال برقراری امنیت سایبری شهروندان هستند، لذا هرگونه محتوا و برنامه مشکوک را به مرکز فوریت‌های سایبری با پلیس فتا در میان بگذارید.

مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است .

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۶/۱۵-۱۹:۴۰/ش