باند کلاهبرداری تلفنی در مهاباد متلاشی شد

مهاباد-بالویز،سفیر-جانشین فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت: متهمان باند کلاهبرداری تلفنی در مهاباد توسط پلیس این شهرستان دستگیر شدند. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«سرهنگ سردار علیزاده» افزود:باند کلاهبرداری تلفنی که با این شیوه از مردم اخاذی می کردند با ۵ فقره کلاهبرداری به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال دستگیر شدند. سرهنگ “سردار علیزاده”  در تشریح […]

مهاباد-بالویز،سفیر-جانشین فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت: متهمان باند کلاهبرداری تلفنی در مهاباد توسط پلیس این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«سرهنگ سردار علیزاده» افزود:باند کلاهبرداری تلفنی که با این شیوه از مردم اخاذی می کردند با ۵ فقره کلاهبرداری به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال دستگیر شدند.

سرهنگ “سردار علیزاده”  در تشریح این خبر بیان داشت: در رابطه با شکایت چندین نفر از شهروندان مبتنی بر کلاهبرداری تلقتی از آنان، با توجه به اینکه افرادی که در سطح شهرستان فامیل یا آشتای عراقی دارند را شناسایی و طی تماس تلقتی با ایشان با لهجه عراقی صحبت کرده و خود را فاميل عراقي افراد معرفی  نموده و عنوان می دارند در ایست و بازرسی گیر کرده اند و نیاز به مبلغی وجه رایج دارند و با فرستادن شماره کارت مبالغی را از مالباختگان از طریق کارت به کارت دریافت می نمودند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان، قرار گرفت.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اینکه طی تحقیقات پلیسی ۳ نفر متهم شناسایی که در بازجویی های بعمل آمده، متهمان به ۵ فقره کلاهبرداری تلقتی اعتراف کردند. افزود: ارزش ریالی کلاهبرداری های انجام شده ۸۰۰ میلیون ریال می باشد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد، تصریح کرد: در این خصوص متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی گردیدند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۱۵-۸:۱۷/ش