بیش از ۲۶ میلیارد تومان وام به مددجویان کمیته امداد جهت اشتغال پرداخت شد

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیر کل کمیته امداد،گفت: در سال جاری ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام اشتغال‌ به مددجویان آذربایجان‌غربی پرداخت شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«عزیز سهندی»امسال ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه بانکی برای ایجاد اشتغال جهت ۳۶۶ نفر از مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی پرداخت شده ‌است. وی ادامه داد: […]

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیر کل کمیته امداد،گفت: در سال جاری ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام اشتغال‌ به مددجویان آذربایجان‌غربی پرداخت شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«عزیز سهندی»امسال ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه بانکی برای ایجاد اشتغال جهت ۳۶۶ نفر از مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی پرداخت شده ‌است.

وی ادامه داد: در سال جاری در مجموع برنامه ایجاد اشتغال‌ برای هفت هزار و ۳۵۰ نفر از مددجویان این نهاد با پیش‌بینی اعطای ۲۵۵ میلیارد تومان تسهیلات از منابع مختلف شامل بند ب تبصره ۱۶و اشتغال پایدار روستایی و منابع داخلی کمیته امداد در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه کمیته امداد در ۱۵۰ زمینه‌ شغلی شامل دامداری، کشاورزی، صنایع دستی و تولیدی  تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌کند، افزود: در نیمه دوم سال نیز تلاش می‌کنیم با همکاری شبکه بانکی استان به ایجاد اشتغال سرعت دهیم تا در پایان سال به هدف اصلی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز چهار هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی با پرداخت بیش از ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان ایجاد شده است.

«سهندی» با اشاره به حمایت این نهاد از کارفرمایان کارآفرین  تاکید کرد: کارفرمایان درصورت بکارگیری مددجویان این نهاد از بسته‌های تشویقی شامل پرداخت کامل حق بیمه کارگران از ۲ تا چهار سال و اعطای تسهیلات برای هر کارگر به مبلغ ۵۰ میلیون تومان به صورت قرض‌الحسنه و با بازپرداخت هفت‌ساله بهره‌مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: سهم میاندوآب نیز در اشتغالزایی برای مددجویان در سال‌جاری بیش از ۱۷ میلیارد تومان تعیین شده است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۱۴-۱۶:۲۵/ج