اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مهمترین اقدامات دولت است

مهاباد –بالویز،سفیر– رئیس آموزش و پرورش مهاباد در اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور،گفت:اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مهمترین اقدامات دولت است. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«کامبیز شاوله» اظهار داشت:از مهمترین اقدامات دولت های یازدهم و دوازدهم در حوزه آموزش و پرورش می توان به افزایش حقوق همکاران […]

مهاباد –بالویز،سفیر– رئیس آموزش و پرورش مهاباد در اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور،گفت:اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مهمترین اقدامات دولت است.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«کامبیز شاوله» اظهار داشت:از مهمترین اقدامات دولت های یازدهم و دوازدهم در حوزه آموزش و پرورش می توان به افزایش حقوق همکاران شاغل در سال اخیر در قالب اجرای رتبه بندی معلمان، توجه به اجرای سند تحول بنیادین در حوزه ها و ساحت های مختلف و تلاش برای گسترش پوشش تحصیلی از پیش دبستانی تا پایان تحصیلات متوسطه و نیز سوادآموزی برای بزرگسالان اشاره کرد.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت:در حاشیه سی و چهارمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش افزود:برگزاری اجلاس باعث ایجاد رابطه مستقیم بین صف و ستاد، هم اندیشی و هم افزایی فکری و طرح انتظارات و مسایل و مشکلات از سوی مدیران تمامی سطوح و برنامه ریزی و اقدام بهتر در امر تعلیم و تربیت می شود.

«کامبیز شاوله» با اشاره به دستاوردهای دولت نیز تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا بهره گیری از فن آوری های جدید و فضاهای مجازی و ورود مدارس نوساز توسط دولت و خیرین دیگر دست آورد مثبت در سال جدید است.

شاوله بیان کرد: افزایش سرانه فضاهای فیزیکی آموزشی و ورزشی، ارتقای نتایج امتحانات نهایی به میزان بالاتر از میانگین کشور، ایجاد گفتمان در رابطه با سند تحول بنیادین نیزاز اقدامات و عملکرد مثبت این بخش است.

وی با اشاره به طرح بوم نیز یاد آور شد: طرح بوم با توجه به شرایط منطقه، نگاه مدیران و معلمان و شرایط کرونا در حد حرف باقی مانده است.

رئیس آموزش و پرورش مهاباد در باره گفتمان سازی برای اموزش و پرورش نیز اضافه کرد: بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی، رسانه های محلی در اشکال مختلف و کشاندن گفتمان آموزشی و پرورشی به ویژه سند تحول به میان مردم، بهره گیری از کلاس های آموزش خانواده به صورت حضوری و یا مجازی نیز می تواند به گفتمان سازی آموزش و پرورش کمک کند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۱۳-۸:۱۸/پ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)