نخستین زن شهردار بانه منصوب شد

مهاباد-بالویز،سفیر-اعضای شورای شهر بانه پس از چند ماه ، سروه_قادرخانزاده را عنوان نخستین زن شهردار شهرستان مرزی بانه انتخاب کردند. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز،اعضای شورا شهر بانه که در ۶ ماه قبل سروه_قادرخانزاده را به عنوان سرپرست شهرداری بانه پس از وریا وثوقی انتخاب کرده بودند  با ۷ رای موافق وی […]

مهاباد-بالویز،سفیر-اعضای شورای شهر بانه پس از چند ماه ، سروه_قادرخانزاده را عنوان نخستین زن شهردار شهرستان مرزی بانه انتخاب کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز،اعضای شورا شهر بانه که در ۶ ماه قبل سروه_قادرخانزاده را به عنوان سرپرست شهرداری بانه پس از وریا وثوقی انتخاب کرده بودند  با ۷ رای موافق وی را به عنوان شهردار انتخاب کردند تا درصورت موافقت کمیته تطبیق بانه و تایید استانداری به عنوان نخستین زن شهردار بانه انتخاب شود.

گفتنی است، سروه قادرخانزاده فارغ‌التحصیل کارشناسی اقتصاد است که از فروردین امسال با پنج رأی اعضای شورای شهر بانه به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

وی پیش از این سمت کارشناسی درآمد، مسئولیت واحدهای نوسازی، شهرسازی و درآمد و دبیر کمیسیون ماده صد و دو دوره معاونت اداری و مالی شهردار بانه را برعهده داشته است.

بانه یکی از شهرهای ایران است، این شهر در استان کردستان واقع شده‌است.

شهر بانه مرکز شهرستان بانه در ۲۰ کیلومتری نوار مرزی ایران با عراق و جنوب غربی سقز و جنوب شرقی سردشت قرار گرفته‌است.

بر اساس نتایج سرشماری سال ۱۳۹۵ این شهر با جمعیت ۱۱۰٬۲۱۸ بعد از شهرهای سنندج، سقز و مریوان چهارمین شهر بزرگ استان کردستان محسوب و ۱۲۹ امین شهر ایران است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۱۰-۱۰:۲۰/د