درطی مراسمی از پیشکسوتان دوچرخه سواری در مهاباد قدردانی شد.

مهاباد–بالویز،سفیر-به پاس برگزاری و پویش همگانی دوچرخه سواری در طی مراسمی از پیشکسوتان دوچرخه سواری در مهاباد قدر دانی شد. به گزارش سرویس ورزشی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز،تقدیر و از پیشکسوتان دوچرخه سواری شهرستان با حضور دبیر هئیت دوچرخه سواری تهران صورت گرفت . دبیر هئیت دوچرخه سواری تهران گفت: اجرای طرح جامع دوچرخه سواری […]

مهابادبالویز،سفیر-به پاس برگزاری و پویش همگانی دوچرخه سواری در طی مراسمی از پیشکسوتان دوچرخه سواری در مهاباد قدر دانی شد.

به گزارش سرویس ورزشی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز،تقدیر و از پیشکسوتان دوچرخه سواری شهرستان با حضور دبیر هئیت دوچرخه سواری تهران صورت گرفت .

دبیر هئیت دوچرخه سواری تهران گفت: اجرای طرح جامع دوچرخه سواری در سراسر کشور اجرا خواهد شد .

« خوش رو » با اشاره به  اینکه طرح جامع دوچرخه سواری اقدام مهمی است که می تواند در همه شهرهای کشور اجرا شود، افزود: این طرح علاوه بر تهران هم اکنون در شهرهای یزد، اصفهان و قزوین درحال اجراست

وی گفت:  با توجه به اینکه مهاباد دارای ظرفیت بالقوه دارد در صورت همکاری مسئولان می توانیم این طرح جامع را در یک سند ۵ ساله در مهاباد اجرایی کنیم.

دبیر هیئت دوچرخه سواری شهرستان مهاباد اظهار داشت: با تلاش هیئت دوچرخه سواری علاقمندان بیشتری جذب این رشته ورزشی شده اند.

توتونچی افزود: با اجرای برنامه سه شنبه های بدون خودرو و برگزاری همایش دوچرخه سواری، توانستیم فرهنگ دوچرخه سواری را ایجاد کنیم بطوریکه هم اکنون بیش از ۲۵۰ نفر به این پویش پیوسته اند.

مصطفی پور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد هم در این مراسم تصریح کرد: تلاش داریم با همکاری اداره ها در زمینه توسعه ورزش قهرمانی دوچرخه سواری اقدامات مناسبی انجام دهیم.

مهاباد هر هفته میزبان همایش دوچرخه سواری با هدف داشتن هوای پاک و سه شنبه های بدون خودرو است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۰۹-۸:۲۰/ی