ارز آوری و ظرفیت های ماشین سازی ادوات کشاورزی ،صنعتی در بوکان

مهاباد-بالویز،سفیر-ظرفیت های سازنده انواع دستگاه های ماشین سازی ادوات کشاورزی ،صنعتی در بوکان در بخش صادرات دارای ارزآوری هستند. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«حسن عبدی» افزود:دو واحد صنعتی و سازنده انواع دستگاه های پخت نان و ماشین آلات صنایع غذایی و ادوات کشاورزی در شهرستان بوکان از جمله واحدهای نمونه هستند که در […]

مهاباد-بالویز،سفیر-ظرفیت های سازنده انواع دستگاه های ماشین سازی ادوات کشاورزی ،صنعتی در بوکان در بخش صادرات دارای ارزآوری هستند.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«حسن عبدی» افزود:دو واحد صنعتی و سازنده انواع دستگاه های پخت نان و ماشین آلات صنایع غذایی و ادوات کشاورزی در شهرستان بوکان از جمله واحدهای نمونه هستند که در بخش صادرات و ارز آوری و نیز تامین انواع ملزومات کشاورزی مورد نیاز کشور فعالیت می کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بوکان اظهار داشت: بیش از ۹۵ درصد از محصولات شرکت ماشین سازی بوکان تولید کننده، سازنده دستگاه های پخت انواع نان و ماشین آلات صنایع غذایی به کشورهای مختلف جهان از جمله انگلستان، آلمان، تایوان و … صادر می شود.

 حسن عبدی گفت: میزان سرمایه گذاری شرکت اعم از دارایی های ثابت و گردشی حدود ۲۵ میلیارد تومان است که میزان تولید سالانه این واحد ۳۰۰ دستگاه در سال می باشد.

وی افزود: این واحد از نظر ایجاد اشتغال با تامین شغل برای ۴۰ نفر بصورت مستقیم و ارز آوری قابل توجهی در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از واحد های صنعتی شرکت کشت سازه با تولید ادوات کشاورزی می باشد که طی سال های گذشته بعنوان تولید کننده ملی انتخاب و معرفی شده است و محصولات تولیدی آن جهت استفاده کشاورزان به اقصی نقاط کشور ارسال می گردد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بوکان گفت: میزان سرمایه گذاری شرکت مبلغی معادل ۵۰ میلیارد تومان می باشد.

وی اظهار داشت:  در شرایط تحریم و وضعیت جاری استان و کشور فعالیت های این دوشرکت صنعتی شایان تقدیر و حائز اهمیت ارزیابی می شود چرا که در زمینه تامین محصولات کشاورزی و غذایی مردم نقش مهمی دارند.

شهرستان بوکان یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۰۸-۱۴:۴۵/ش