دو روستای بخش مرکزی مهاباد در محور مهاباد-بوکان از نعمت گاز برخوردار شدند

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس اداره گاز شهرستان مهاباد،گفت: دو روستای قمطره و کلیجه بخش مرکزی مهاباد از نعمت گاز برخوردارشدند. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«جلال شمس برهان» اظهار داشت:در پنجمین روز از هفته دولت با حضور مسئولین شهرستانی گاز رسانی به دو روستای “قمطره” و “کلیجه”در بخش مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسید. «شمس برهان» افزود:میزان […]

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس اداره گاز شهرستان مهاباد،گفت: دو روستای قمطره و کلیجه بخش مرکزی مهاباد از نعمت گاز برخوردارشدند.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«جلال شمس برهان» اظهار داشت:در پنجمین روز از هفته دولت با حضور مسئولین شهرستانی گاز رسانی به دو روستای “قمطره” و “کلیجه”در بخش مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسید.

«شمس برهان» افزود:میزان اعتبار مورد نیاز برای اتمام گازرسانی به این دو روستا ۲۴ میلیارد ریال است.

رئیس اداره گاز مهاباد با اشاره به ۱۵۰ خانواری بودن روستای کلیجه و ۱۰۰ خانواری بودن روستای قمطره،تصریح کرد: در حال حاضر ضریب نفوذ گاز در میان خانوار روستایی این شهرستان ۷۰ درصد است که با اضافه شدن دو روستای یاد شده، این میزان افزایش خواهد یافت.

«شمس‌برهان» ادامه داد:  در حال حاضر ۸ پروزه گاز رسانی در این شهرستان در حال اجراست.

وی توضیح داد: پروژه‌ها  ۱۸ روستای محور حاجی‌خوش، ۱۸ روستای محور  جاده برهان،گازرسانی و شبکه‌گذاری شهر خلیفان و نیز سه ‌راهی روستای کیتکه تا روستای کاولان از اهم پروژه های در حال اجرای این شهرستان هستند .

یکی از اقدامات دولت گاز کشی به مناطق روستایی و استفاده روستایان از این نعمت طبیعی است .

خدمات شرکت گاز در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاها؛ بویژه عبور از مناطق صعب العبور برای گازرسانی نشان از توجه دولت به مناطق روستایی است.

روستای قمطره و کلیجه در محور مهاباد-بوکان واقع شده است .

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۰۷-۰۸:۲۰/ج