مجتمع فرهنگی ورزشی برادران کامیار درهفته دولت در مهاباد افتتاح شد

مهاباد-بالویز،سفیر-به مناسبت گرامیداشت هفته دولت،با حضور مسئولین شهرستانی مجتمع ، فرهنگی ورزشی ،برادران کامیار در مهاباد به بهره برداری رسید. به گزارش سرویس ورزشی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«سجاد سالک» اظهارداشت:ساخت و اجرای پروژه فرهنگی ورزشی  توسط بخش خصوصی صورت گرفته است . «سجاد سالک» افزود: افتتاح چنین پروزه هایی در شهرستان , علاوه بر کاهش […]

مهاباد-بالویز،سفیر-به مناسبت گرامیداشت هفته دولت،با حضور مسئولین شهرستانی مجتمع ، فرهنگی ورزشی ،برادران کامیار در مهاباد به بهره برداری رسید.

به گزارش سرویس ورزشی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«سجاد سالک» اظهارداشت:ساخت و اجرای پروژه فرهنگی ورزشی  توسط بخش خصوصی صورت گرفته است .

«سجاد سالک» افزود: افتتاح چنین پروزه هایی در شهرستان , علاوه بر کاهش آسیب های اجتماعی موجب کشف استعداد های خواهد شد .

وی تصریح کرد: امیدواریم با جذب تسهیلات بتوانیم فازهای بعدی را در این مجتمع اجرا کنیم .

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی ، اظهار کرد: نوسازی استادیوم ورزشی آزادی ، ورزشگاه چمن مصنوعی شهر گوگ تپه ،و راه اندازی چندین سالن ورزشی توسط بخش خصوصی فضای ورزشی مهاباد را دگرگون کرده است.

وی افزود: سالن چندمنظوره شهر خلیفان نیز که مدت ۱۶ سال بصورت نیمه کاره رها شده بود با تخصیص ۳ میلیارد تومان اعتبار درحال اتمام است که در آینده‌ای نزدیک افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

قرنی مصطفی‌پور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد توضیح داد: این مجتمع که عملیات احداث فاز اول آن در سال گذشته آغاز گردید در زمینی به مساحت ۳ هزار متر با اعتبار ۶ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شده است.

وی اضافه کرد: فاز اول این مجتمع  شامل یک سالن چندمنظوره و یک چمن مصنوعی است ، که کل هزینه ساخت آن توسط برادران کامیار تأمین اعتبار شده است.

مصطفی‌پور تصریح کرد: فاز دوم این پروژه نیز در صورت تأمین اعتبار و حمایت دولت که شامل استخر سرپوشیده و سالن مجهز مسابقات با جایگاه تماشاگران است، آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت این مجتمع از تسهیلات دولتی استفاده نشده خواستار حمایت وزارت ورزش و جوانان از فاز دوم این طرح با تخصیص تسهیلات شد.

وی گفت: با توجه به حضور فعال بخش خصوصی در شهرستان مهاباد برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در صورت اختصاص تسهیلات دولتی به طرح‌هایی از این دست شاهد ارتقای سرانه ورزشی در شهرستان خواهیم بود.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۶/۰۶ – ۱۰:۲۵/پ