بازگشایی مهدهای کودک آذربایجان غربی

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان غربی از بازگشایی و فعالیت مهدهای کودک استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز« سعید فریور »در این خصوص افزود: در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونای استان، بازگشایی مهدهای کودک استان به تصویب رسید . وی بیان کرد: […]

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان غربی از بازگشایی و فعالیت مهدهای کودک استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز« سعید فریور »در این خصوص افزود: در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونای استان، بازگشایی مهدهای کودک استان به تصویب رسید .

وی بیان کرد: بر همین اساس مالکان و صاحبان امتیاز مهدهای کودک استان که تمایل به بازگشایی مهدکودک خود دارند  با مراجعه به مراکز بهداشت و درمان و پس از ارزیابی محل، مجوز از مراکز بهداشت و درمان شهرستانهای تابعه استان دریافت کنند.

«سعید فریور» اظهار داشت: پس از کسب مجوز مالکان و صاحب امتیازان مهدهای کودک استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و ضوابط ابلاغی بهداشت و درمان و سازمان بهزیستی کشور می توانند با پذیرش یک سوم ظرفیت اسمی مرکز، نسبت به بازگشایی و فعالیت مهدکودک اقدام نمایند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۶/۰۴ -س – ۱۴:۲۰