تلف شدن ۸ راس گوسفند بر اثر تصادف در مهاباد

مهاباد-بالویز،سفیر-فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با گله احشام ۸ راس گوسفند تلف شدند. به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«سرهنگ برزو تُجاری»اظهار داشت: بر اثر برخورد یک دستگاه سمند با گله احشام در یکی از محور های شهرستان مهاباد ۸ راس گوسفد تلف شد . «سرهنگ تجاری» در بیان جزئیات این […]

مهاباد-بالویز،سفیر-فرمانده نیروی انتظامی مهاباد،گفت:بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با گله احشام ۸ راس گوسفند تلف شدند.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«سرهنگ برزو تُجاری»اظهار داشت: بر اثر برخورد یک دستگاه سمند با گله احشام در یکی از محور های شهرستان مهاباد ۸ راس گوسفد تلف شد .

«سرهنگ تجاری» در بیان جزئیات این حادثه اظهار داشت :  در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی در خصوص وقوع یک فقره برخورد یک دستگاه سمند با گله احشام در محور مهاباد – ارومیه، بلافاصله ماموران انتظامی ایستگاه دارلک به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد که بر اثر برخورد یک دستگاه سمند با گله احشام در محور مورد نظر، ۸ رأس از گوسفندان تلف شده اند.

«سرهنگ تجاری» یاد آور شد: علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلوی راننده خودرو عنوان شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد در پایان از تمامی رانندگان انواع وسایل نقلیه خودرویی خواست: تا همواره در هنگام عبور از محورهای مواصلاتی، نکات ایمنی لازم را در راستای پیشگیری از تصادف با احشام به کار گرفته و رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۶/۰۱ – ش – ۸:۱۵

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)