داشتن ویزا شرط مسافرت شهروندان ایرانی به اقلیم_کردستان

مهاباد-بالویز،سفیر– رئیس پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر،گفت: داشتن ویزا شرط اصلی ورود شهروندان ایرانی به خاک اقلیم کردستان عراق است. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز «ایرج آزادی» رئیس پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر در این خصوص اظهار داشت : با ابلاغ آئین نامه های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در سطح کشور امکان […]

مهاباد-بالویز،سفیر– رئیس پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر،گفت: داشتن ویزا شرط اصلی ورود شهروندان ایرانی به خاک اقلیم کردستان عراق است.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز «ایرج آزادی» رئیس پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر در این خصوص اظهار داشت : با ابلاغ آئین نامه های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در سطح کشور امکان تردد شهروندان ایرانی به اقلیم کردستان عراق در صورت دریافت ویزا فراهم شده است.

وی ادامه داد: پس از پایان مهلت قرنطینه کرونایی که از اول مردادماه جاری از طرف مسئولان اقلیم کردستان عراق اعلام شده بود امکان تردد برای اتباع ایرانی که در زمان قرنطینه در کشور عراق مانده بودند فراهم شده است.

رئیس پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر افزود: تا کنون ۴۲۱ نفر از شهروندان ایرانی موفق به بازگشت به کشور شده اند.

«آزادی» در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط ورود اتباع عراقی به خاک ایران یادآور شد: امکان ورود اتباع عراقی در صورتی امکان پذیر است که مسافران عراقی موفق به دریافت ویزای درمان با هماهنگی سرکنسولگری ایران شده باشند.

وی بیان کرد:در این مدت تعداد ۴۷۴ نفر از طریق مرز زمینی تمرچین پیرانشهر  به  کشور ایران تردد داشته اند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۵/۲۸ – س – ۱۸:۰۰