مرکز بازیهای رایانه ای در مریوان گشایش یافت

مهاباد-بالویز،سفیر-مرکز بازی‌های رایانه‌ای مریوان به صورت آنلاین توسط معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح شد تا تبدیل ایده به محصولات فناورانه با سرعت پیگیری شود. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز ، در سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به استان کردستان، مرکز بازی‌های رایانه‌ای در مریوان گشایش یافت تا […]

مهاباد-بالویز،سفیر-مرکز بازی‌های رایانه‌ای مریوان به صورت آنلاین توسط معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح شد تا تبدیل ایده به محصولات فناورانه با سرعت پیگیری شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز ، در سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به استان کردستان، مرکز بازی‌های رایانه‌ای در مریوان گشایش یافت تا مکانی برای پرورش ایده‌های نوآورانه در این حوزه باشد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در مراسم بهره‌برداری از مرکز دیجیتال انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای شهرستان مریوان که به صورت مجازی در پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد، گفت: هر چقدر فضا برای ایجاد تیم‌های رشد و فناوری فراهم باشد برای بازسازی و کمک به ایجاد و تامین آنها حمایت لازم انجام می‌شود.

وی افزود: لازم است تا تیم‌های فناور و هسته‌های علمی در سراسر استان مورد حمایت جدی قرار گیرند. بر این اساس در صورت تخصیص فضا از سوی مسئولین استانی، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری آمادگی دارد تا کلیه امکانات لازم را تامین کند.

«ستاری» به جایگاه ارزشمند شهرستان مریوان در زیست‌بوم نوآوری استان اشاره کرد و تصریح کرد: در حال حاضر چند شتاب‌دهنده خوب در زمینه بازی‌های رایانه‌ای و انیمیشن در مریوان فعال است و این شهرستان در حوزه کشاورزی و صنایع خلاق هم می‌تواند فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کند زیرا زیرساخت‌های فرهنگی مناسبی دارد.

در این مرکز در حال حاضر ۸ تیم مستقر هستند و قرار است با دریافت حمایت تعداد آنها به بیش از ۲۵ تیم افزایش یابد. این مرکز در همکاری با پارک علم و فناوری استان کردستان فعالیت می‌کند.

همچنین در این واحد فناور، حوزه‌هایی مانند تولید محتوای دیجیتال نیز پوشش داده می‌شود.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۵/۲۸ – س – ۱۰:۳۵

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)