بیماران نیازمند در مهاباد به صورت رایگان ویزیت شدند

مهاباد-بالویز،سفیر-مسوول روابط عمومی بهداشت و درمان مهاباد گفت:بیماران نیازمند اقشار کم‌برخوردار در مناطق حاشیه‌نشین این شهرستان به‌طور رایگان ویزیت شدند. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«سینا باغچه‌ای» اظهارداشت: یک تیم پزشک عمومی با همکاری بسیج جامعه پزشکی با استقرار در یکی از محله‌های کم‌برخوردار خدمات مختلف بهداشتی و درمانی ارائه کردند. «باغچه ای […]

مهاباد-بالویز،سفیر-مسوول روابط عمومی بهداشت و درمان مهاباد گفت:بیماران نیازمند اقشار کم‌برخوردار در مناطق حاشیه‌نشین این شهرستان به‌طور رایگان ویزیت شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«سینا باغچه‌ای» اظهارداشت: یک تیم پزشک عمومی با همکاری بسیج جامعه پزشکی با استقرار در یکی از محله‌های کم‌برخوردار خدمات مختلف بهداشتی و درمانی ارائه کردند.

«باغچه ای » بیان کرد: بیماران در این طرح، انواع خدمات از جمله تب‌سنجی، اکسیژن‌سنجی، سنجش فشارخون، ویزیت پزشک، توزیع ماسک رایگان و مشاوره مقابله با کرونا را به صورت رایگان دریافت کردند.

مسوول روابط عمومی بهداشت و درمان مهاباد بیان کرد: خدمات رایگان دیگری از جمله مشاوره مامایی و پزشکی، تزریقات و پانسمان، روانشناسی، غربالگری اولیه بیماری‌های مختلف مانند قندخون و بهداشت خانواده نیز به مراجعه‌کنندگان عرضه شد.

باغچه‌ای ادامه داد: تنها هزینه دارویی هر اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم این شهرستان در بالغ بر ۱۵ میلیون ریال است که اعتبار موردنیاز آن از سوی بسیج جامعه پزشکی تامین می‌شود.

این شهرستان دارای یک بیمارستان، ۶۷ خانه بهداشت روستایی، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۵/۲۸ – س – ۸:۲۵

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)