یک شهروند پیرانشهری از ارتفاعات “خرپاپ” سقوط کرد

مهاباد-بالویز،سفیر– رئیس اورژانش پیرانشهر گفت : یک شهروند ۴۶ ساله پیرانشهری از ارتفاعات مسیر” آبشار خرپاپ” این شهرستان سقوط کرد . به گزارش سرویس حوادث ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«ابراهیم عزیزنژاد» اظهار داشت : طی تماس مردمی با اورژانس این شهرستان مبنی بر سقوط یک نفر از ارتفاعات مسیر آبشار “خرپاپ” نیروهای این مرکز به محل […]

مهاباد-بالویز،سفیر– رئیس اورژانش پیرانشهر گفت : یک شهروند ۴۶ ساله پیرانشهری از ارتفاعات مسیر” آبشار خرپاپ” این شهرستان سقوط کرد .

به گزارش سرویس حوادث ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«ابراهیم عزیزنژاد» اظهار داشت : طی تماس مردمی با اورژانس این شهرستان مبنی بر سقوط یک نفر از ارتفاعات مسیر آبشار “خرپاپ” نیروهای این مرکز به محل اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیرانشهر افزود: نیروهای اعزامی پس از مشاهده فرد مصدوم اقدامات اورژانسی و درمانی جهت جان مصدوم انجام دادند .

وی ادامه داد: پس تلاش چند ساعته فرد مصدوم توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان انتقال داده شد .

«ابراهیم عزیزنژاد»خاطر نشان کرد:فرد سقوط کرده از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شدید شده که در حال حاضر در بیمارستان تحت مداوا می باشد .

شهرستان پیرانشهر در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است .

این شهرستان به دلیل کوهستانی بودن و مناطق زیبا و داشتن آبشار همه ساله پذیرا مسافران است .

لازم است گردشگران در چنین مکان هایی جهت رعایت حال خود نکات ایمنی و احتیاط را در این زمینه رعایت کنند ،تا شاهد حوادث ناگواری نشوند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۵/۲۷ – د- ۱۲:۳۵