قول مساعد استاندار آذربایجان‌غربی جهت احداث یادمان “سیامند رحمان”

مهاباد-بالویز؛سفیر-فرماندار اشنویه در دیدار صمیمی با استاندار آذربایجان‌غربی و پدر”سیامند رحمان “،”حسن جانفشان”پاراتنیسور ملی‌پوش اشنویه‌ای و “شورش نصیری “سریعترین نقاش آسیا در محل استانداری ایشان جهت پیگیری مسایل و مشکلات و بالاخص تاخیر در ساخت یادمان سیامند رحمان قول مساعد دادند. به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز،عبدالسلام مام‌عزیزی افزود: در این دیدار  […]

مهاباد-بالویز؛سفیر-فرماندار اشنویه در دیدار صمیمی با استاندار آذربایجان‌غربی و پدر”سیامند رحمان “،”حسن جانفشان”پاراتنیسور ملی‌پوش اشنویه‌ای و “شورش نصیری “سریعترین نقاش آسیا در محل استانداری ایشان جهت پیگیری مسایل و مشکلات و بالاخص تاخیر در ساخت یادمان سیامند رحمان قول مساعد دادند.

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز،عبدالسلام مام‌عزیزی افزود: در این دیدار  بر تسریع در ساخت بنای یادبود این قهرمان اشنویه‌ای و پیگیری تامین اعتبار از سه محل منابع ملی و اعتبارات استانی و اعتبارات داخلی شهرداری اشنویه تاکید شد.

فرماندار اشنویه گفت: فراخوانی برای جذب ایده و طرح خلاقانه برای ایجاد بنای یادبود این قهرمان اشنویه‌ای منتشر شده که طرح برتر در محوطه ۸۰۰ متری مزار او در “قلاتوک” این شهر ساخته می‌شود که مهلت برای ارسال آثار تمدید شده ‌است.

وی بیان کرد: عرصه اختصاص داده شده به این طرح در پارک جنگلی قلاتوک و در محل فعلی مقبره مرحوم سیامند رحمان است و از معیارهای عمومی در نظر گرفته شده در این فراخوان، منحصر به فرد بودن، هویت معماری ایرانی و ویژگی‌های لازم متناسب با شرایط خاص سایت از نظر ابعاد و اندازه و مواجهه خلاقانه با شخصیت ورزشی مرحوم رحمان است.

مام‌عزیزی افزود: هزینه پیش‌بینی شده برای ساخت و ایجاد بنای یادبود ۲۰ میلیارد ریال است که امیدواریم باتوجه به پیگیری‌ها و قول مساعد استاندار و مسوولان، ساخت این بنای یادبود در آینده نزدیک آغاز شود.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۵/۲۶ – ی – ۱۴:۳۰