یک سال زندان برای فروشنده گوشت الاغ در تبریز

مهاباد-بالویز،سفیر مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی:پیرو بازرسی های بعمل آمده توسط اکیپ های نظارتی و بازرسی دامپزشکی شهرستان تبریز،در یک خانه مسکونی یک لاشه مجهول الهویه کشف و ضبط شد. به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز،لاشه کشف شده یک لاشه مجهول الهویه و فاقد مهر بهداشتی دامپزشکی و هویت های کشتارگاهی و بدون […]

مهاباد-بالویز،سفیر مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی:پیرو بازرسی های بعمل آمده توسط اکیپ های نظارتی و بازرسی دامپزشکی شهرستان تبریز،در یک خانه مسکونی یک لاشه مجهول الهویه کشف و ضبط شد.

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز،لاشه کشف شده یک لاشه مجهول الهویه و فاقد مهر بهداشتی دامپزشکی و هویت های کشتارگاهی و بدون علائم بازرسی دامپزشکی بوده که حاکی از کشتار غیر مجاز خارج از کشتارگاه و قاچاق بوده و به دلیل فساد لاشه و پرخونی ضبط شد.

در راستای تحقیقات تکمیلی و با انجام آزمایشات تخصصی دامپزشکی مشخص شد لاشه ضبط شده علاوه بر موارد فوق با توجه به علائم ممیزه متعلق به گونه تک سمی ها (گوشت الاغ) بوده است.

فرد خاطی با تنظیم شکوائیه توسط واحد حقوقی این اداره کل تنظیم و به مراجع قضائی ارسال شده بود که به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق کشتار غیرمجاز دام به یکسال حبس تعزیری و امحاء لاشه محکوم شد.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۵/۲۶ – ی – ۱۲:۲۰