اضافه کاری پرستاران و نیروهای بهداشتی شرکتی به روز است

مهاباد-بالویز،سفیر-معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:اضافه کاری پرستاران و نیروهای بهداشتی شرکتی به روز بوده و در آخرین پرداختی همراه با حقوق تیرماه،اضافه کاری تیرماه نیز پرداخت شده است. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«سید اکبر موسوی » افزود : تمامی پرستاران رسمی ، پیمانی و […]

مهاباد-بالویز،سفیر-معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:اضافه کاری پرستاران و نیروهای بهداشتی شرکتی به روز بوده و در آخرین پرداختی همراه با حقوق تیرماه،اضافه کاری تیرماه نیز پرداخت شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز«سید اکبر موسوی » افزود : تمامی پرستاران رسمی ، پیمانی و قراردادی دانشگاه  فعلا اضافه کاری اسفند ۹۸ را دریافت نموده اند .

وی افزود: در مورد کارانه، اگر دانشگاه همزمان با حقوق پرداختی کارانه داشته باشد همانند سایر پرسنل کارانه نیز به نیروهای شرکتی پرداخت می شود

«موسوی» ادامه داد : اگر دانشگاه در وسط ماه کارانه پرداخت کند به دلیل اینکه تامین اجتماعی ماهانه فقط یک فایل از شرکت ها را قبول می کند و بعد از پرداخت حقوق هیچ فایلی تا حقوق ماه بعد قبول نمی نماید ، کارانه مربوطه در حقوق بعدی جبران می شود و تاخیر در پرداختی کارانه نیروهای شرکتی  مشابه تاخیر کارانه سایر پرسنل می باشد .

معاون توسعه  مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، درخصوص قرارداد های ۸۹ روزه نیز گفت: دانشگاه باستناد بند ده از مصوبات پنجمین ستاد ملی کرونا، از بین حدود ۱۲۰۰ ثبت نام کننده در رشته های مختلف، با توجه به اعلام نیاز از طرف بیمارستانها ۱۵۲ نفر را در رشته گروه پرستاری ، فوریتهای پزشکی، علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی و…. بصورت قرارداد ساعتی ۸۹ روزه بکارگیری نموده است و با توجه به بند ۷ از مصوبات دومین اجلاس روسای دانشگاههای علوم پزشکی کشور امکان تمدید قرارداد آنان فراهم شده است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۵/۲۴ – ج – ۱۲:۲۰

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)