در قالب رزمایش کمک مومنانه بسته های حمایتی در بین هنرمندان توزیع شد

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیرکل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: در قالب رزمایش کمک مومنانه ۵۰۰ بسته حمایتی در بین هنرمندان استان توزیع شد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز «جلیل جباری» با اعلام این مطلب اظهار کرد: این بسته‌ها طبق توافق معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) […]

مهاباد-بالویز،سفیر-مدیرکل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: در قالب رزمایش کمک مومنانه ۵۰۰ بسته حمایتی در بین هنرمندان استان توزیع شد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز «جلیل جباری» با اعلام این مطلب اظهار کرد: این بسته‌ها طبق توافق معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) توزیع شد.

وی افزود: از آنجایی که بیشترین تعداد هنرمندان صنایع دستی استان در شهرستان‌های ارومیه، خوی، بوکان و مهاباد زندگی می‌کنند در این مرحله این بسته‌ها در بین هنرمندان این شهرستان‌ها پخش و در سایر شهرستان‌ها نیز به تدریج توزیع خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا بسیاری از هنرمندان با کاهش درآمدها و مشکلات اقتصادی مواجه شده‌اند که با توزیع این بسته‌ها سعی شده است تا حدودی از آنها حمایت شود.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۵/۲۳ -پ -۹:۴۵

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)