برگزاری نخستین جشنواره «رسانه و عدالت» در آذربایجان غربی

مهاباد-بالویز،سفیر-نخستین جشنواره «رسانه و عدالت» به همت دادگستری آذربایجان‌غربی در راستای اشاعه عدالت و ترویج آن برگزار می شود. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز، نخستین جشنواره «رسانه و عدالت»به همت دادگستری آذربایجان‌غربی و با مشارکت کانون وکلا، کانون کارشناسان، مرکز وکلا، مرکز کارشناسان رسمی و خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود. محورهای […]

مهاباد-بالویز،سفیر-نخستین جشنواره «رسانه و عدالت» به همت دادگستری آذربایجان‌غربی در راستای اشاعه عدالت و ترویج آن برگزار می شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز، نخستین جشنواره «رسانه و عدالت»به همت دادگستری آذربایجان‌غربی و با مشارکت کانون وکلا، کانون کارشناسان، مرکز وکلا، مرکز کارشناسان رسمی و خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود.

محورهای این جشنواره عبارت از یادداشت، خبر، گزارش، اینفوگرافی، و موشن‌گرافی، فیلم کوتاه، عکس و کاریکتاتور است

عدالت، صلح و سازش، احقاق حق شامل موضوعاتی مانند رفع تصرف از اراضی ملی، بازگشت حقوق بیت‌المال به محل خود و مبارزه با فساد، رونق و جهش تولید، حبس‌زدایی مانند استفاده از مجازات جایگزین حبس، کاهش زندان، مرخصی زندانیان با استفاده از پایبند الکترونیکی، کرونا و عدالت و بخش آزاد موضوعات مورد اشاره در جشنواره هستند.

آثاری در این جشنواره مورد پذیرش است که از (یکم تیر) ۹۸ تا (۲۰ شهریور) ۹۹ تولید و منتشر شده باشند و آثار ارسالی حتما باید دارای مشخصات خود نویسنده و رسانه مورد نظر را داشته باشد.

به سه نفر از برگزیدگان در هر بخش لوح تقدیر، و جوایز نقدی به ترتیب نفرات اول تا سوم، یک میلیون، ۷۰۰ هزار و ۵۰۰ هزار تومان اهدا خواهد شد و رسانه‌های برتر نیز ۵۰۰ هزار تومان جایزه خواهند برد.

گفتنی است، افراد علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را به روابط عمومی دادگستری‌کل آذربایجان‌غربی به آدرس میدان انقلاب، ساختمان دادگستری تحویل دهند و یا به نشانی الکترونیکی  Rvabtomwmy20@gmail.com و یا به شماره واتساپ ۰۹۱۴۳۴۳۵۶۴۵ ارسال کنند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز-۹۹/۰۵/۲۲ -چ-۹:۵۲