دو دانشکده آموزش عالی در سقز راه اندازی می شود

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: با برنامه ریزی های به عمل آمده و تامین اعتبار مورد نیاز به زودی دو دانشکده آموزش عالی در سقز راه اندازی می‌شود. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان با بیان اینکه مجوز تاسیس راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت پیشتر […]

مهاباد-بالویز،سفیر-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: با برنامه ریزی های به عمل آمده و تامین اعتبار مورد نیاز به زودی دو دانشکده آموزش عالی در سقز راه اندازی می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان با بیان اینکه مجوز تاسیس راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت پیشتر برای سقز اخذ شده است عنوان کرد: ساختمانی که جزو املاک مازاد اداری است برای راه اندازی دانشکده در سقز در نظرگرفته شده است.

وی جلسه شورای اداری سقز اعلام کرد: دانشکده پرستاری زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی و دانشکده علوم و فنون از زیر مجموعه های دانشگاه کردستان در این شهرستان، راه اندازی می شود.

« رضاعی » با اشاره به اهمیت تقویت نیروی بومی در حوزه پزشکی و پیرا پزشکی افزود: در مرحله اول، رشته پرستاری و در سالهای بعد و مراحل بعدی رشته های فوریت های پزشکی و تکنیسین اتاق عمل می توان راه اندازی و از این طریق دانشجو جذب کرد.

شهرستان سقز یکی از شهرهای استان کردستان است

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۵/۲۰ – د- ۱۶:۴۵

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)