بیش از ۴ میلیارد تومان برای رونق اقتصاد درمهاباد اختصاص یافت

مهاباد-بالویز”سفیر-۵۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار امسال برای رونق اقتصادی در استان اختصاص داده شده که سهم مهاباد ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. به گزارش سرویس اقتصادی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” در ادامه دیدارهای چهره به چهره مسوولان با مردم، اینبار مدیرکل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی پای دردودل اهالی مهاباد نشست. […]

مهاباد-بالویز”سفیر-۵۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار امسال برای رونق اقتصادی در استان اختصاص داده شده که سهم مهاباد ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش سرویس اقتصادی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” در ادامه دیدارهای چهره به چهره مسوولان با مردم، اینبار مدیرکل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی پای دردودل اهالی مهاباد نشست.

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان با بیان اینکه برای ارتقای معیشت روستاییان طرح یک روستا یک محصول در حال اجراست افزود: برای مهاجرت معکوس روستاییان هم طرح روستای بدون بیکار در استان انجام شده که پارسال ۱۴ روستا هدفگذاری شده بود که به ۶ روستا تسهیلات پرداخت شد و۸ روستای باقی مانده هم تسهیلات دریافت میکنند.

آخوندزاده با بیان اینکه امسال هم ۱۵ روستا در قالب این طرح تسهیلات دریافت خواهند کرد گفت: امسال طرح هرخانه یک گلخانه هم برای نخستین بار در کشور در روستاهای استان اجرا میشود.

رئیس صندوق کارآفرینی امید مهاباد هم گفت:صندوق کار آفرینی امید مهاباد در سال ۹۸ از محل اعتبارات توسعه ملی برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد و در زمینه های کشاورزی ، صنعت و ورزش با مبلغ ۳ میلیارد تومان ، در زمینه مشاغل خانگی هم ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

کریمی آذر اضافه کرد: برای نخستین بار در جنوب استان طرح تولید درب های ضدسرقت و درب ام دی اف در مهاباد اجرا میشود که در زمینه اشتغال برای ۱۰ نفر را ایجاد میکند این طرح در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

از طریق تسهیلات صندوق کارآفرینی امیدپار سال در استان برای ۹۹۷ نفر  با اعتبار ۱۱ میلیاردو ۸۱۳ میلیون تومان اعتبار اشتغال ایجاد شده است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– منبع صدا وسیما – ۹۹/۰۵/۱۸ – ش- ۲۰:۳۰

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)