پیام استاندار آذربایجان غربی بمناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

مهاباد-بالویز”سفیر-استاندار آذربایجان غربی در پیامی با تاکید بر نقش بی بدیل خبرنگاران در هموار سازی مسیر دستیابی به توسعه پایدار،همه جانبه و متوازن از تلاشهای خستگی ناپذیر آنان قدردانی کرد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز،متن پیام محمدمهدی شهریاری به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم در روزهای سخت و پر از […]

مهاباد-بالویز”سفیر-استاندار آذربایجان غربی در پیامی با تاکید بر نقش بی بدیل خبرنگاران در هموار سازی مسیر دستیابی به توسعه پایدار،همه جانبه و متوازن از تلاشهای خستگی ناپذیر آنان قدردانی کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز،متن پیام محمدمهدی شهریاری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در روزهای سخت و پر از التهاب ناشی از شیوع کرونا؛ آنچه بیش از همه قوت قلب مجاهدان خط مقدم و متولیان امر است، حضور نقش آفرینان عرصه خبر و رسانه است که توانسته اند ضمن رساندن پیام همدلی و همراهی همه ارکان این سرزمین به جهانیان، روایت گر جانفشانی های مقابله با کرونا و آگاهی بخش مردم نیز باشند‌.

در آستانه روز خبرنگار ارج می نهیم زحمات و از خودگذشتگی افرادی را که شغل خود را نه یک حرفه که آمیخته ای از عقل، درایت و پشتکار توام با عشق می دانند. بی وقفه و خستگی ناپذیر در اعتلای جامعه با صداقت و واقع نگاری توام با امیدآفرینی و رعایت عدل و انصاف گام بر می دارند و در سرزمین استوار آذربایجان غربی مسیر دستیابی به توسعه پایدار، متوازن و همه جانبه را هموار می سازند.

میدان داران عرصه شکل گیری افکار عمومی با حساسیت نسبت به منافع ملی، باور ها و اعتقادات مردم، ارزشها و اخلاق ضمن اینکه اجازه جولان عده ای محدود از مخالفان وحدت و توسعه را نمی دهند، با فهم دقیق به مسائل و ارتقای سواد رسانه ای و تقویت مسئولیت پذیری اجتماعی مانع تحریف واقعیت ها می شوند.در قبال این فداکاری، وظیفه همه ما احترام، قدرشناسی، همراهی و حمایت همه جانبه از شما تلاشگرانی است که روشنگری و آگاهی بخشی در جامعه را بر عهده دارید.

در آستانه روز خبرنگار که متبرک به ایام دهه امامت و متقارن با عید بزرگ غدیر است، مراتب قدردانی و سپاس خود را از همراهی و تلاش خبرنگاران استان آذربایجان غربی ابراز می دارم و برای همه شما آرزوی توفیق و بهروزی از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

محمدمهدی شهریاری

استاندار آذربایجان غربی

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۵/۱۸/ش/ ۱۳:۰۰