پیام تبریک شهردار مهاباد به مناسبت روز خبرنگار

 مهاباد- بالویز”سفیر-شهردار مهاباد به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیام تبریک منتشر نمود به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز  متن پیام« کامران فاتح» شهردار مهاباد به شرح زیر است ‍ بسم الله الرحمن الرحیم رشد و توسعه ی فرهنگی جامعه ، مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است. خبرنگاران راهیان […]

 مهاباد- بالویز”سفیر-شهردار مهاباد به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیام تبریک منتشر نمود

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز  متن پیام« کامران فاتح» شهردار مهاباد به شرح زیر است

‍ بسم الله الرحمن الرحیم

رشد و توسعه ی فرهنگی جامعه ، مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است. خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی هستند.

۱۷مرداد، روز گرامیداشت قلم های پاک سرشت و نجیبی است که در دستان اصحاب رسانه و خبر ، به جامعه آگاهی، امید و صداقت هدیه می دهند.

روزخبرنگار، روز پاسداشت اطلاع رسانی دقیق، متعهدانه و همراه با رعایت عدالت و اخلاق حرفه ای رسانه است.

روز خبرنگار یادآور تلاش متعالی زنان و مردانی است که سخت ترین شرایط را به عشق مردم به جان می خرند و تحمل می کنند تا پرده های نا آگاهی کنار رفته و خورشید دانایی برجان جهان بتابد و رشد و توسعه و حرکت ،آرامش و آسایش و معنویت ، به ارمغان آید .

هفدهم مردادماه روز بزرگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند را ارج بنهیم.

اینجانب ، ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای عزیزخبرنگار و نکوداشت استادان و پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر، این روز پر منزلت را به تمامی خبرنگاران، نویسندگان، صاحبان اندیشه و قلم ، آزادگان عرصه ی اطلاع رسانی و  نیز خبرنگاران صدیق و شریف و روزنامه نگاران ارجمند و پر تلاش تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزومند توفیق آنان در انجام وظیفه خطیر خود می باشد.

کامران فاتح شــهردار مهـــاباد

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۵/۱۸ – ش- ۱۱:۰۰