۱۶هزار بسته غذایی در بین نیازمندان مهاباد توزیع شد

مهاباد-بالویز”سفیر-فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:از زمان شیوع بیماری کرونا در مهاباد ۱۶هزار بسته غذایی با همت خیرین و ارگانهای زیرربط در بین نیازمندان مهاباد توزیع شده است. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” «ایرج شجاعی » در ادامه این خبر افزود:با همت خیرین و جامعه پزشکی و ارگانهای وابسته و مردم شهرستان ۸ میلیارد […]

مهاباد-بالویز”سفیر-فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:از زمان شیوع بیماری کرونا در مهاباد ۱۶هزار بسته غذایی با همت خیرین و ارگانهای زیرربط در بین نیازمندان مهاباد توزیع شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” «ایرج شجاعی » در ادامه این خبر افزود:با همت خیرین و جامعه پزشکی و ارگانهای وابسته و مردم شهرستان ۸ میلیارد تومان جهت راه اندازی بیمارستان موقت بیماران کرونایی و امور درمانی جمع آوری شد.

«ایرج شجاعی» اظهار داشت:با افزایش آمار مبتلایان در مهاباد،کمیته علمی و پژوهشی با حضورپزشکان سطح شهرستان اعم از متخصص و فوق تخصص بیمارستانی و شهری جهت اقدامات پیشگیرانه تشکیل دادیم.

وی همچنین بیان کرد: عروسی ها و نشست های خانوادگی بنا به آداب و رسوم عامل افزایش مبتلایان به کرونا در شهرستان بود که با اقدامات پیشگیرانه و اطلاع رسانی از طریق رسانه های جمعی و آموزش  کنترل شد.

«شجاعی” با اشاره به تلاش ایثار گونه کادر درمانی شهرستان،ادامه داد:جهت برنامه برای آینده نیاز به کمک و همیاری داریم زیرا در خصوص کنترل کردن این بیماری خوش بین نیستم بلکه ترس داریم که وارد بحران شویم و تنها همیاری و همکاری شهروندان می تواند براین بحران غلبه کرد.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز“- رحیم بایزیدی -۹۹/۰۵/۱۵ – چ – ۸:۰۵