بیش از صد کلاس درس در مهاباد احداث می شود

مهاباد-بالویز”سفیر-مدیرکل سازمان توسعه،تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجانغربی،گفت: ۱۲۰ کلاس درس در مهاباد احداث می شود  به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” «طیب قاسمی» در نشست هم اندیشی و هماهنگی تکمیل طرحهای مدرسه سازی در مهاباد از توسعه فضای آموزشی در این شهرستان خبرداد. مدیر کل سازمان توسعه ، تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجانغربی […]

مهاباد-بالویز”سفیر-مدیرکل سازمان توسعه،تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجانغربی،گفت: ۱۲۰ کلاس درس در مهاباد احداث می شود 

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” «طیب قاسمی» در نشست هم اندیشی و هماهنگی تکمیل طرحهای مدرسه سازی در مهاباد از توسعه فضای آموزشی در این شهرستان خبرداد.

مدیر کل سازمان توسعه ، تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجانغربی ،اظهار داشت : به منظور احداث ۱۲۰ کلاس درس در شهرستان مهاباد تفاهم نامه ای منعقد شده که اجرای این تفاهم نامه دو ساله و با اعتبارات ملی و مشارکتی به اجرا می رسد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی هم گفت: با احداث این تعداد کلاس درس، این شهرستان از نظر زیرساخت ، به متوسط کشوری نزدیک می شود.

محمودزاده ، با بیان اینکه مکان یابی محل احداث این کلاسها صورت گرفته شده است، افزود: بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان برای این کلاسها هزینه خواهد شد.

در این نشست کامبیز شاوله، مدیرآموزش وپرورش شهرستان مهاباد هم از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح آموزشی و ورزشی در هفته دولت خبرداد

وی گفت: درحال حاضر۱۴ پروژه خیرساز ، ۲۵ پروژه دولتی در دست اقدام است و امسال شش پروژه نیمه کاره در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب شده که قرار است تکمیل شود.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۵/۱۱ – ش- ۸:۰۰