۲۰ هزار ماسک رایگان در بین نیازمندان کردستانی توزیع شد

مهاباد-بالویز”سفیر-مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از توزیع ۲۰ هزار ماسک رایگان در بین نیازمندان کردستانی از طریق مراکز نیکوکاری خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز “:«محمد رسول شیخی زاده» عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ایجاد مشکل برای تعدادی از خانواده‌های نیازمند از طریق مراکز نیکوکاری اقدامات […]

مهاباد-بالویز”سفیر-مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از توزیع ۲۰ هزار ماسک رایگان در بین نیازمندان کردستانی از طریق مراکز نیکوکاری خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز “:«محمد رسول شیخی زاده» عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ایجاد مشکل برای تعدادی از خانواده‌های نیازمند از طریق مراکز نیکوکاری اقدامات ارزشمندی با مشارکت خیران برای حمایت از اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر انجام شد.

وی افزود: از طریق مراکز نیکوکاری در سطح استان، خیران حدود ۲۰ هزار ماسک رایگان را به نیازمندان اهدا کردند.

«شیخی زاده» گفت: همچنین از طریق این مراکز دو هزار و ۲۰۰ پک بهداشتی جمع‌آوری و در بین نیازمندان همان مناطق توزیع شد.

وی ادامه داد: تهیه و توزیع  ۱۸۰۰  لیتر محلول ضدعفونی‌کننده در بین نیازمندان نیز از طریق مراکز نیکوکاری استان با مشارکت خیران انجام‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان ارزش ریالی این کمک‌ها را ۱۵۰  میلیون تومان اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۴۷ مرکز نیکوکاری در سطح استان در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: کمک‌های نقدی، خدمات، آموزش و کالا از طریق این مراکز با مشارکت خیران به اقشار نیازمند همان منطقه ارائه می‌شود.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۵/۰۸ – چ- ۱۶:۵۵

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)