آسفالت ۵۰ کیلومتر راه روستایی سردشت در قالب طرح ابرار

مهاباد-بالویز”سفیر-فرماندار سردشت،گفت:در قالب طرح ملی ابرار امسال ۵۰ کیلومتراز  راههای روستایی سردشت بهسازی و آسفالت خواهد شد. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” «اقصی نخشی» اظهار داشت: در طرح ملی ابرار اقدام برای آسفالت راههای روستایی سهم شهرستان در ساجاری آسفالت ۵۰ کیلومتر مصوب و برنامه ریزی شده است. «اقصی نخشی پور» افزود: […]

مهاباد-بالویز”سفیر-فرماندار سردشت،گفت:در قالب طرح ملی ابرار امسال ۵۰ کیلومتراز  راههای روستایی سردشت بهسازی و آسفالت خواهد شد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” «اقصی نخشی» اظهار داشت: در طرح ملی ابرار اقدام برای آسفالت راههای روستایی سهم شهرستان در ساجاری آسفالت ۵۰ کیلومتر مصوب و برنامه ریزی شده است.

«اقصی نخشی پور» افزود: این طرح  ازمحل اعتبارات ملی، آسفالت و بخش زیرسازی های آن به صورت امانی و توسط راهداری شهرستان اجرا  که ۲۰۰ میلیارد ریال به صورت مرحله ای برای آن هزینه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح ۱۲ محور روستایی مهم و اولویت‌دار تا پایان دوره عمرانی آسفالت  می‌شوند .

مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سردشت نیز گفت: تاکنون از این میزان آسفالت ۱۱ کیلومتر قطعه نخست روستاهای مرزی و دور افتاده آلوتان و اسپه میزه  به اتمام رسیده و ۱۰ کیلومتر دیگر در محور روستای دیوالان پیمانکار آن مشخص و مابقی درحال مناقصه برای واگذاری به پیمانکار است.

ظاهری عنوان کرد: با اجرای کامل این طرح ۲۵ روستا با جمعیت یک هزار نفری برخوردار خواهند شد و شاخص برخورداری آسفالت روستایی در این شهرستان با ۱۰ درصد افزایش از ۴۱ درصد به ۵۱ درصد می رسد.

وی تصریح کرد: شهرستان سردشت دارای ۶۴۲ کیلومتر راه مواصلاتی است که از این میزان ۱۰۰ کیلومتر آن بین شهری و ۵۴۲ کیلومتر راه روستایی می باشد.

طرح ملی ابرار، اقدام ملی  برای آسفالت  راه های روستایی اولویت دار می باشد که با هدف بهبود وضعیت راه های روستایی در کشور راه اندازی شده است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز/۹۹/۰۵/۰۸- چ- ۱۱:۴۸

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)