کمیته برنامه ریزی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد

مهاباد-بالویز”سفیر-کمیته برنامه­ ریزی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس سال جاری با محوریت تعیین برنامه های بخش های مختلف و اجرایی شدن آن در مهاباد برگزار شد. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد ، افزود: گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بازه زمانی […]

مهاباد-بالویز”سفیر-کمیته برنامه­ ریزی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس سال جاری با محوریت تعیین برنامه های بخش های مختلف و اجرایی شدن آن در مهاباد برگزار شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد ، افزود: گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بازه زمانی سوم خرداد شروع وتا ۳۰ اسفند صورت خواهد گرفت

«سیامند جوانبخت » اظهار داشت: با توجه به تقارن چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس و نامگذاری جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، رویکردهای اجرایی و ساختارهای و دستگاه های اجرایی با نگاه به شعار امسال در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد، ادامه داد : بهره گیری مطلوب از توانمندی ­ها و رعایت تناسبات فرهنگی، هنری، ادبی و رسانه­ ی از اولویت­ های کمیته برنامه ریزی این ستاد است.

«جوانبخت» گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری بخش های مختلف این کمیته هرچه سریعتر برنامه‌های پیشنهادی عملیاتی و اجرایی شود.

وی فعالیت این کمیته ها را در راستای تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس بر شمرد و اظهار داشت:دفاع مقدس دستاوردهای بزرگی برای ملت بزرگ ایران به دنبال داشت که باید به درستی به نسل های آینده منتقل شوند.

نماینده فرهنگی سپاه مهاباد در این جلسه اظهار داشت: توجه به دفاع مقدس و بیداری اسلامی، تلاش در جهت مشارکت مردم در اجرای برنامه، بهره گیری از ظرفیت و فعالیت موسسات از مهمترین سیاست های اجرایی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مهاباد، با بیان اینکه  یکی از موضاعات اساسی و اصلی برگزاری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس تشکیل کمیته فرهنگی و هنری است، گفت: با توجه به بیماری ویروس کرونا برگزاری برنامه های گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس بر اساس  فضای موجود پیش‌بینی شود.

وی ادامه داد:برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا  و جلوگیری از تجمعات، لازم است یک برنامه ریزی به جهت اجرای برنامه‌های دفاع مقدس در فضای مجازی داشته باشیم.

در این جلسه بیش از ۱۵ مصوبه جهت اجرا شدن به تصویب رسید

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز/رحیم بایزیدی / ۹۹/۰۵/۰۷/ س/ ۸:۱۰

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)