ممنوعیت فعالیت پایگاه‌‌های تابستانی به صورت حضوری در تابستان ۹۹

مهاباد-بالویز”سفیر-به دلیل شیوع بیماری کرونا از سوی معاونت آموزش متوسطه ابلاغ شد؛فعالیت پایگاه‌‌های تابستانی به صورت حضوری در تابستان ۹۹ ممنوع شد. به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز – معاونت آموزش متوسطه به دلیل شیوع بیماری کرونا بخشنامه ممنوعیت فعالیت پایگاه‌های تابستانی به صورت حضوری در تابستان۹۹ را به ادارات کل آموزش […]

مهاباد-بالویز”سفیر-به دلیل شیوع بیماری کرونا از سوی معاونت آموزش متوسطه ابلاغ شد؛فعالیت پایگاه‌‌های تابستانی به صورت حضوری در تابستان ۹۹ ممنوع شد.

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز – معاونت آموزش متوسطه به دلیل شیوع بیماری کرونا بخشنامه ممنوعیت فعالیت پایگاه‌های تابستانی به صورت حضوری در تابستان۹۹ را به ادارات کل آموزش وپرورش استان ها ابلاغ کرد.

بر طبق مصوبه کمیته آموزش و پرورش ستاد مقابله با کرونا درخصوص ممنوعیت برگزاری کلاس‌های حضوری در تابستان۹۹ به علت شیوع بیماری کرونا از سوی معاونت آموزش متوسطه بخشنامه ممنوعیت فعالیت‌های پایگاه‌های تابستانی به صورت حضوری به ادارات آموزش وپرورش

استان‌ها،  مناطق و نواحی تابعه و تمامی واحدهای آموزشی دوره دوم آموزش متوسطه روزانه و بزرگسالان ابلاغ شد.

بر اساس این بخشنامه، فعالیت‌های مربوط به پایگاه‌های تابستانی با تشکیل کلاس‌های حضوری به خصوص در شهرهای قرمز و کلان شهر تهران ممنوع و در صورت ضرورت به برگزاری کلاس‌ها به روش غیرحضوری (الکترونیکی) انجام شود.

شایان  ذکر است؛ مسئولیت نظارت بر اجرای این بخشنامه برعهده مدیر کل آموزش وپرورش استان است.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۵/۰۶ – د- ۱۶:۴۸