خیر نقده ای بیش از ۲۰۰ دست لباس حفاظتی مقابله با کرونا ویروس اهداءکرد

مهاباد-بالویز”سفیر-رئیس بیمارستان حضرت امام خمینی(ره)نقده گفت:خیر نقده ای ۲۵۰ دست لباس حفاظتی مقابله با بیماری کرونا به کادر درمانی این شهرستان اهدا کرد به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز” «دانشگر» اظهار کرد: ۲۵۰ دست لباس مخصوص مقابله با بیماری کرونا به ارزش پنجاه میلیون ریال از سوی خیری نیک اندیش بنام فیض […]

مهاباد-بالویز”سفیر-رئیس بیمارستان حضرت امام خمینی(ره)نقده گفت:خیر نقده ای ۲۵۰ دست لباس حفاظتی مقابله با بیماری کرونا به کادر درمانی این شهرستان اهدا کرد

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز” «دانشگر» اظهار کرد: ۲۵۰ دست لباس مخصوص مقابله با بیماری کرونا به ارزش پنجاه میلیون ریال از سوی خیری نیک اندیش بنام فیض الله بهروش برای کادر درمان فعال در بخش کرونا خریداری و اهداء نمود.

رئیس بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) نقده افزود: خیر نقده ای لباس حفاظتی را تقدیم مدافعات سلامت این شهرستان کرد.

این خیر بیان کرد: وظیفه ماست که با حمایت های خود پشتیبان مدافعان سلامت باشیم که در این روزهای سخت با پوشیدن لباسهای ایزوله ایثارگرانه به بیماران خدمت می کنند.

وی همچنین از مردم درخواست کرد: با حضور در خانه و رعایت پروتکل های بهداشتی از شیوع هرچه بیشتر کرونا ویروس جلوگیری کرده و نهایت همکاری را با کادر بهداشتی و درمانی داشته باشیم.

فیض الله بهروش از خیرین خوشنام نقده، پدر گرامی عزیزه بهروش از پرستاران زحمتکش بیمارستان حضرت امام (ره) و مسئول بخش دیالیز می باشد.

مهاباد- پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۵/۰۵/ – ی – ۱۶:۵۵

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)