کمپینگ گردشگری سهولان مهاباد در لیست طرح های واگذاری به بخش خصوصی

مهاباد-بالویز”سفیر-مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی از واگذاری ۱۰ طرح گردشگری استان به بخش خصوصی خبر داد. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز ” «جلیل جباری» با اعلام این مطلب اظهار کرد:   اداره‌کل در نظر دارد این پروژ‌ه‌ها را به استناد ماده (۲۷) قانون الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم […]

مهاباد-بالویز”سفیر-مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی از واگذاری ۱۰ طرح گردشگری استان به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز ” «جلیل جباری» با اعلام این مطلب اظهار کرد:   اداره‌کل در نظر دارد این پروژ‌ه‌ها را به استناد ماده (۲۷) قانون الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و مطابق دستورالعمل شماره ۵۸۶۲۰۶ سازمان برنامه و بودجه کشور و اصلاحیه شورای اقتصاد به شماره ۱۳۴۲۵۹۰ و مصوبه شماره ۱۳۳۲۹/۲/۲۰۱ کارگروه واگذاری استان به بخش خصوصی واگذار کند.

وی افزود: این واگذاری‌ها با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های تبصره ۱۹ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور در راستای تامین بخشی از منابع مالی، با رعایت شرایط و ضوابط تعیین شده با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش غیردولتی انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی عنوان کرد:  کمپینگ گردشگری قره کلیسا چالدران، کمپینگ گردشگری سهولان مهاباد، کمپینگ گردشگری واوان سردشت، کمپینگ گردشگری اژدهابلاغی اشنویه، کمپینگ گردشگری بسطام چایپاره، آبگرم احمدآباد تکاب، حمام باروق میاندوآب، بناهای تاریخی پردیسان ماکو، حمام محمودآباد شاهین‌دژ و کاروانسرای محور خوی- قطور خوی از جمله این طرح‌های در حال واگذاری است.

او عنوان کرد: از همه اشخاص‌ حقیقی و حقوقی صلاحیت‌دار و علاقه‌مند به مشارکت در سرمایه‌گذاری طرح‌ها، دعوت به عمل می‌آید تا در صورت تمایل نسبت به مشارکت در اتمام و بهره‌برداری از این طرح‌ها درخواست کتبی خود را به همراه مشخص کردن نوع و میزان سرمایه‌گذاری و ارائه اسناد توانایی مالی برای سرمایه‌گذاری حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ ۱۵/۰۵/۹۹ به دبیرخانه این اداره‌کل یا واحدهای نمایندگی شهرستانی تحویل دهند.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز– ۹۹/۰۵/۰۵ – ی – ۲۰:۳۳