بیش از ۸۰ کیلوگرم تریاک در بوکان کشف شد

مهاباد-بالویز”سفیر-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان،گفت:۸۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در جاده های فرعی بوکان کشف و ضبط شد به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز” سرهنگ حیدری از کشف ۸۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در جاده‌های فرعی بوکان خبر داد. رئیس پلیس شهرستان گفت: با همکاری، همراهی […]

مهاباد-بالویز”سفیر-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان،گفت:۸۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در جاده های فرعی بوکان کشف و ضبط شد

به گزارش سرویس اجتماعی ، پایگاه خبری تحلیلی بالویز” سرهنگ حیدری از کشف ۸۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در جاده‌های فرعی بوکان خبر داد.

رئیس پلیس شهرستان گفت: با همکاری، همراهی و اعلام شهروندان  مبنی بر حمل موادمخدر از جنوب کشور به بوکان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت

وی ادامه داد : با انجام اقدامات پلیسی و هدایت عملیات از سوی فرماندهی و اشراف اطلاعاتی و بررسی های فنی، یک دستگاه خودروی سواری سمند در جاده های فرعی بوکان توسط پلیس شناسایی و اقدامات لازم در جهت متوقف نمودن خودرو صورت گرفت.

سرهنگ حیدری افزود: سوداگران مرگ به محض مشاهده پلیس خودرو را رها نموده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی بوکان تصریح کرد: قاچاقچیان مواد مخدر که از محل متواری شده اند توسط پلیس شناسایی و سرنخ هایی نیز از محل اختفای آنان بدست آمده است لذا پس از دستگیری بلافاصله اطلاع رسانی خواهد شد.

سرهنگ حیدری گفت: در بازرسی تخصصی از خودروی سمند مقدار ۸۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که بشکل ماهرانه ایی جاسازی شده بود کشف گردید.

سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه، سوداگران مرگ قصد توزیع این موادمخدر را در سطح شهرستان داشتند افزود: در این راستا ۱ دستگاه خودروی سواری توقیف و پرونده  به مرجع قضایی ارجاع گردید.

در پایان سرهنگ حیدری از اقدامات دادستان محترم و همکاری شهروندان فهیم، در جهت خدمت گذاری بهتر به مردم تقدیر نمود.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز“- ۹۹/۰۵/۰۳/ج/۱۲:۰۸