دمای هوای آذربایجان‌غربی ۶ درجه افزایش می‌یابد

مهاباد-بالویز”سفیر-رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت:با ورود جریانات جنوبی به منطقه دمای هوای آذربایجان‌غربی به طور میانگین پنج تا ۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌تر می‌شود. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز ” اردلان محمدپور اظهار داشت: از اوایل هفته جاری با ورود جریانات جنوبی به منطقه، روند افزایشی دمای هوا در آذربایجان‌غربی شروع شده و […]

مهاباد-بالویز”سفیر-رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت:با ورود جریانات جنوبی به منطقه دمای هوای آذربایجان‌غربی به طور میانگین پنج تا ۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌تر می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز ” اردلان محمدپور اظهار داشت: از اوایل هفته جاری با ورود جریانات جنوبی به منطقه، روند افزایشی دمای هوا در آذربایجان‌غربی شروع شده و این روند افزایش نسبی دمای هوا تا روز چهارشنبه در استان تداوم خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در این مدت جوی آرامی در استان حاکم خواهد بود و به غیر از افزایشی نسبی دما پدیده جوی دیگری پیش‌بینی نمی‌شود.

رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: اثر مخاطره  افزایش دما شامل افزایش مصرف آب و برق، احتمال گرمازدگی، آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع است که توصیه می‌کنیم تا صرفه‌جویی در مصرف آب و برق به ویژه در ساعات اوج مصرف انجام شود.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۴/۳۱ – س – ۲۰:۱۵

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)