ستاد ویژه اتمام طرح مسکن مهر آذربایجان غربی تشکیل شد

مهاباد- بالویز”سفیر–معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی از تشکیل ستاد ویژه تعیین‌تکلیف پروژه‌های مسکن مهر خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری دولت در خصوص اتمام طرح مسکن در نیمه اول امسال باید از تمام ظرفیت‌های قانونی برای تحویل مساکن مهر به متقاضیان استفاده شود. به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” آیدین […]

مهاباد- بالویز”سفیرمعاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی از تشکیل ستاد ویژه تعیین‌تکلیف پروژه‌های مسکن مهر خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری دولت در خصوص اتمام طرح مسکن در نیمه اول امسال باید از تمام ظرفیت‌های قانونی برای تحویل مساکن مهر به متقاضیان استفاده شود.

به گزارش سرویس اجتماعی ،پایگاه خبری تحلیلی بالویز” آیدین رحمانی در نشست بررسی مسائل تعاونی‌های مسکن مهر گلشهر ارومیه تصریح کرد: ستاد ویژه تعیین‌تکلیف پروژه‌های مسکن مهر علاوه بر تشکیل جلسات هفتگی و رفع موانع پیشرفت، روند پیشرفت پروژه‌ها را طبق برنامه زمان‌بندی رصد می‌کند.

وی روند تکمیل پروژه‌های مسکن مهر استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم واحدهای باقی مانده مسکن مهر با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های اجرایی تا پایان شهریور ماه به اتمام رسد و بخش عمده‌ای از مردم خانه‌دار شوند.

سیدمحسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این نشست بیان کرد: از آغاز طرح مسکن مهر تاکنون ۵١ هزار و ٩٠٨ واحد در شهرهای گوناگون استان احداث شده و در حال حاضر  ۵ هزار واحد از این تعداد باقی مانده است.

وی یادآور شد که طرح مسکن مهر در شهرهای زیر ٢۵ هزار نفر جمعیت به اتمام رسیده و واحدهای باقی مانده مربوط به تعاونی‌های مسکن مهر شهرهای ارومیه، مهاباد و سردشت است.

در خصوص توسعه خدمات روبنایی در مجتمع‌های مساکن مهر باید گفت: که هیج محدودیتی در واگذاری اراضی برای گسترش خدمات آموزشی، رفاهی و تجاری وجود ندارد و تا به امروز زمین مناسب برای تاسیس مراکز آموزشی، خدماتی و فرهنگی واگذار شده است.

نشست بررسی مسائل تعاونی‌های مسکن مهر گلشهر ارومیه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیر عاملان شرکت‌های تعاونی مسکن مهر برگزار شد.

مهاباد-پایگاه خبری تحلیلی بالویز – ۹۹/۰۴/۲۹ – ی – ۱۴:۱۰